וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "נצטרך לשחק כמעט מושלם כדי לנצח"

3.4.2013 / 10:08

מכבי תל אביב המריאה לברצלונה, הקפטן: "זו אחת המשימות הכי קשות באירופה. מקווה שננתב את הלחץ לכיוון החיובי"

לאחר שהשיגה שישה ניצחונות רצופים ביורוליג, יצאה הבוקר (רביעי) מכבי תל אביב לברצלונה לקראת המשחק החשוב במסגרת המחזור האחרון של הטופ 16 שיכריע האם היא תעפיל להצלבה. ניצחון יעניק בוודאות לצהובים את יתרון הביתיות מהמקום השני בבית, אולם הפסד עלול להביא לתרחיש שבו הקבוצה תסיים את העונה האירופית כבר בשלב הזה.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. קובי אליהו
"אנחנו רוצים לעשות את המקסימום כדי שנהיה בסיטואציה שבה אנחנו תלויים בעצמנו ולנצח". ליאור אליהו/קובי אליהו

הקפטן ליאור אליהו, שהחל השבוע להתאמן, סיפר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ בברצלונה שהינו בעל חשיבות עליונה ועבור ברצלונה הוא חסר חשיבות. נעשה הכול כדי לנצח שם, אבל זו כמובן אחת המשימות הכי קשות באירופה אם לא הקשה שבהן. תמיד צריך לעשות את העבודה אבל בצד השני יש קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש. כדי לנצח אותם צריך לשחק משחק כמעט מושלם ונקווה שנוכל לעשות זאת".

אליהו המשיך והתייחס ללחץ בקבוצה: "לפני כחודש אמרתי שאנחנו צריכים לחיות משבוע לשבוע. אנחנו רוצים לעשות את המקסימום כדי שנהיה בסיטואציה שבה אנחנו תלויים בעצמנו ולנצח. הלחץ יכול לשחק לטובתנו או לרעתנו, תלוי איך נתרגם את הלחץ שיש. אני מקווה שננתב את הלחץ לכיוון חיובי. גם לפני חודש וחצי דיברנו ואמרנו שצריך לחיות משבוע לשבוע אז עכשיו אנחנו בסיטואציה שבה אנחנו תלויים בעצמנו. אם נפסיד, כבר לא נהיה תלויים בעצמנו ולכן אנחנו צריכים לעשות את כל מה שאנחנו יכולים". על כשירותו ומצבו הבריאותי, אמר אליהו: "אני מרגיש טוב. קודם כל אני צריך להיות בריא, ואם זה יקרה, אין סיבה שאני לא אשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully