וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: מעין דוידוביץ' ממשיכה להוביל בפלמה

2.4.2013 / 17:02

מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה ניצחה גם בשיוטים 3 ו-4 באי הספרדי. רון אסולין מדורג שישי אצל הגברים

גולשת הרוח מספר 2 בישראל ו-3 באליפות העולם האחרונה, מעין דוידוביץ', המשיכה לככב גם היום (שלישי) בתחרות שבוע פלמה היוקרתית בחופי האי הספרדי. בשיוטים השלישי והרביעי שהתקיימו היום, רשמה דוידוביץ' שני ניצחונות ובסך הכל היא השלימה שלושה ניצחונות ברציפות, אחרי שאת השיוט הראשון סיימה במקום החמישי. לפי שיטת הניקוד הניסיונית בפלמה, דוידוביץ' לא צברה נקודות שליליות בשלושת השיוטים בהם ניצחה, והשיוט הנוסף בו סיימה חמישית נזרק לבינתיים בתור השיוט הגרוע. בתום ארבעה שיוטים, דוידוביץ' מובילה את התחרות עם 0 נקודות שליליות, כשהיא מקדימה את פלביה טרטאליני האיטלקיה (6 נקודות) ואת סגנית אלופת העולם הבריטית בריוני שואו (9 נקודות). מואנה דלה הגרמניה מדורגת במקום השישי ובלנקה מאנצ'ון הספרדיה מדורגת שמינית. נציגה ישראלית נוספת, נעמי כהן, סיימה את השיוטים היום במקומות ה-13 וה-16 והיא מדורגת במקום ה-17 הכללי.

בתחרות לגברים, רון אסולין מאילת סיים את השיוט השלישי במקום החמישי, וברביעי נפסל. בתום ארבעה שיוטים הוא מדורג במקום השישי הכללי עם 15 נקודות שליליות, כשמי שמוביל בתחרות הוא טוני וילהלם הגרמני. עומר סופר סיים את השיוטים במקומות 18 ו-10 והוא מדורג במקום ה-18 הכללי.

במפרשיות מדגם 470 לנשים, גיל כהן ודניאל ממן סיימו את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 11 ו-21 והן מדורגות במקום ה-23 הכללי בתום ארבעה שיוטים.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully