וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן פן: "המנצחת בשבת תשמור על חלום אליפות העולם"

ליאור צור, איגוד הראגבי

2.4.2013 / 16:18

מאמן נבחרת ישראל בראגבי התייחס לסיכוייה של הנבחרת להישג היסטורי, לקראת המשחק מול לטביה בשבת (15:00)

"המנצחת בשבת הקרובה תשמור על החלום להגיע לאליפות העולם" כך אמר היום (שלישי) מאמן נבחרת ישראל בראגבי רענן פן במסיבת עיתונאים שהתקיימה בבית הוועד האולימפי. במסיבה נכחו גם יו"ר איגוד הרוגבי, מנחם בן-מנחם, וקפטן נבחרת ישראל יונתן קפלן.

במסיבה הוכרז על פתיחת העונה הבינלאומית של הענף, הכוללת משחקים מול לטביה (שבת הקרובה, 6.4) ודנמרק (20.4) במסגרת מוקדמות גביע העולם ואליפות אירופה לאומות. כמו כן, תארח ישראל את אליפות אירופה דרג A בראגבי שביעיות בסוף מאי (31.5-1-6). כל המשחקים ייערכו במכון וינגייט.

מנחם בן-מנחם: "הראגבי מסמל את הערכים הטובים והבסיסיים של הספורט וזה בית שכל הורה צריך להיות שמח לשלוח את הילד שלו אליו. בשנים האחרונות הראגבי בישראל פורץ קדימה ואני מזמין את כולם לוינגייט בשבת הקרובה לדחוף את הנבחרת להמשיך בהצלחה".

רענן פן, מאמן הנבחרת הלאומית: "זה הזמן של הנבחרת להוכיח את עצמה בתוצאות על המגרש. המנצחת בשבת הקרובה תשמור על חלום העלייה לאליפות העולם".

קפטן הנבחרת, יונתן קפלן:" השחקנים מתאמנים מאוד קשה ביחד ולחוד. הקהל הוא השחקן ה-16 שלנו ואנחנו צריכים אותו אתנו לאורך כל הדרך".

ביום שבת (15:00 בוינגייט) נבחרת ישראל מתמודדת על ראשות הבית מול נבחרת לטביה. הכניסה למשחק תהיה חופשית. בשעה 10:00 יתקיים טורניר נוער ובשעה 14:30 טקס הענקת גביעים לנשים ולנוער. ערב המחזור הלפני אחרון, ישראל מובילה את הבית בן חמש הנבחרות הכולל פרט ללטביה ודנמרק גם את אנדורה וסרביה. במידה ונבחרת ישראל תצליח לסיים כאלופת הבית, היא תעלה לשלב הפלייאוף בו היא תתמודד נגד אלופת בית מקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully