וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קלאב ברוז' מעוניינת בעידו לוי

2.4.2013 / 11:10

סקאוט של הקבוצת הבלגית יגיע לצפות בבלם של הקבוצה עוד העונה. מאמצים להכשיר את דג'אני וסבע למשחק מול בני סכנין

one

מכבי נתניה נמצאת אמנם בתקופה קשה מאוד, כאשר מעל קריירת מרבית השחקנים שלה מרחפת הסכנה של ירידת ליגה וכתם לקריירה, אלא שאחד משחקניה, למרות העונה הגרועה, עשוי כבר בעונה הבאה לצאת ולשחק באירופה. לוואלה! ספורט נודע כי קלאב ברוז' הבלגית מתעניינת בבלם הצעיר עידו לוי.

לוואלה ! ספורט נודע שסקאוט של הקבוצה הבלגית אף הגיע לארץ כדי לצפות בשחקן במשחק הנבחרת הצעירה מול הולנד, אלא שאז התברר שלוי פצוע ולא יוכל לשחק, אך בקבוצה החליטו להמשיך ולעקוב אחרי הבלם והסקאוט עשוי לחזור לאחד מהמשחקים עד תום העונה בהם יהיה ברור שלוי ישחק. לוי, כמו גם חברו לקבוצה עמרי בן הרוש, צפויים להיות בסגל הנבחרת הצעירה ליורו הקרוב שייערך בישראל בקיץ וימשוך סקאוטים ממרבית הקבוצות באירופה כך שבברוז' אם יחליטו ללכת בסופו של דבר על השחקן ינסו לסגור זאת עוד לפני הטורניר. אם יחתום בסופו של דבר בברוז', עידו לוי יחבור לליאור רפאלוב, שנמצא בעונתו השנייה במועדון.

עידו לוי שחקן בני סכנין מול ג'קו ערפאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
בדרך לבלגיה? עידו לוי, משמאל/קובי אליהו

ובינתיים, בנתניה ממשיכים להתעסק בפרשת הזר העצור בחשד למעורבות ברצח. מחר בבוקר צפויה להסתיים הארכת המעצר של השחקן, אלא שבמשטרה כבר החליטו לבקש הארכת מעצר נוספת ולטענת בכירים במרחב השרון, לפי החומר שהצטבר נכון לעכשיו, הם מאמינים שמעצרו אכן יוארך בעוד מספר ימים. במשטרה עדיין לא החליטו אם יציגו הצהרת תובע או טיוטת כתב אישום, או שמא יבקשו הארכת מעצר כדי להשלים את פעולות החקירה ויחליטו זאת לאור ההתפתחויות בחקירה היום.השחקן עצמו ממשיך לכפור בכל ההאשמות נגדו.

בקבוצה היו מרוצים מהתיקו אתמול בין בני סכנין להפועל חיפה, שהשאיר את שתי הקבוצות בטווח סביר מנתניה בכל הנוגע למאבקי ההישרדות כשלכולם ברור שרק ניצחון יתקבל על הדעת במשחק מול סכנין ביום שבת. "אם לא ננצח את סכנין ביום שבת יכול להיות שנעמוד במצב שיהיה קשה להתאושש ממנו" אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו נעשה הכל כדי לנצח". בנתניה ממשיכים במאמצים להכשיר את קובי דג'אני, אחמד סבע ועידו לוי למשחק. דראגן צ'ראן הבהיר לאנשי הקבוצה שהוא מרגיש טוב בהרבה והוא צפוי להיות כשיר למשחק.

ובינתיים, בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון יחד עם ארגוני האוהדים, הוחלט על הוזלת הכרטיסים למשחק בשבת נגד סכנין למחיר אחיד של 30 שקלים. בנוסף לכך, מי שרכש מיני מנוי מראש, יקבל כנגד הצגת המנוי ותעודה מזהה, כרטיס הזמנה נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפוי להיות כשיר לסכנין. צ'ראן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully