וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התאוששות במחלקת טראומה

2.4.2013 / 7:30

בוסטון המקווה להתגבר על עידן ולנטיין גברה 2:8 על היאנקיז המרוקנים. שני הומרים להארפר, הצגה של קרשאו בדודג'רס

עונת הבייסבול יצאה לדרך בלילה שבין ראשון לשני, אבל יום הפתיחה הרשמי של מרבית הקבוצות חל אמש (שני). לפחות על פי היום הראשון, בוסטון רד סוקס מוכנה לשכוח את עידן בובי ולנטיין. תחת המאמן החדש ג'ון פארל, הרד סוקס ניצחו ביאנקי סטדיום את ניו יורק יאנקיז 2:8, כשג'ון לסטר רושם את הניצחון עם חמישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים ושיין ויקטורינו מכניס שלושה רצים במשחקו הרשמי הראשון בבוסטון. חמישה אינינגים לסי. סי. סבאת'יה שהיה חלש כמו מרבית ההרכב הדפלציוני של ניו יורק.

ג'קי בראדלי ג'וניור שחקן בוסטון רד סוקס. Matt Slocum, AP
שם של כוכב קולנוע, אבל יודע לשחק בייסבול. ג'קי בראדלי ג'וניור, התגלית של בוסטון, עם שלוש הליכות במשחק הבכורה/AP, Matt Slocum

* ברייס הארפר, הלהיט מוושינגטון, חבט לשני הומראנס בשני הניסיונות הראשונים שלו העונה, הנשיונאלס נעזרו בשבעה אינינגים של סטיבן שטרסבורג כדי לנצח 0:2 את ריקי נולאסקו (שישה אינינגים) ומיאמי.

* מילווקי איבדה יתרון של 3:4 באינינג התשיעי, אבל חבטת הקרבה של ג'ונתן לוקרוי בעשירי העניקה לה ניצחון 4:5 על קולורדו.

* ג'ף סמרדג'ה היה חלומי ועם שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים התגבר על עשרה נפנופים של איי ג'יי בארנט כדי לנצח עם שיקגו קאבס את פיטסבורג 1:3. הומר ראשון העונה לאנתוני ריזו בקאביס.

* "חלומי" היא גם ההגדרה לקלייטון קרשאו, המגיש העצום של לוס אנג'לס דודג'רס, שנפנף שבעה חובטים של סן פרנסיסקו בתשעה אינינגים מלאים, חבט גם להומראן והעניק לקבוצתו ניצחון 0:4. שישה ושמונה של מאט קיין הסולידי לא הספיקו לאלופה. סנדי קופקס הבלתי נגמר זרק את כדור הפתיחה לעונה.

ברייס הארפר וושינגטון נשיונאלס עם תואר רוקי העונה. Alex Brandon, AP
חגג את תואר רוקי העונה שעברה והשריש שני הומרים. ברייס הארפר/AP, Alex Brandon

* ג'ונתון ניס הצדיק את האשראי שניתן לו כפותח הראשון של ניו יורק מטס, ועם שישה אינינגים ושני שליש ובסיוע גרנד סלאם של קולין קאוגיל ניצח את סן דייגו 2:11.

* עוד שני אסים שהתעמתו היטב היו ג'ראד וויבר (שישה וארבעה) מהאיינג'לס וג'וני קווטו (שבעה ותשעה) מסינסינטי. שניהם הוחלפו במצב של 1:1, אבל המשחק נמשך עוד ועוד, עד שבאינינג ה-13 כריס יאנטה הכניס שתי ריצות עם סינגל מכריע, 1:3 ללוס אנג'לס בסיום. יאנטה סיפק גם את הריצה הראשונה של LA במשחק עם הומראן, 0 מ-4 לג'וש המילטון בבכורה באיינג'לס.

* משחק צמוד היה גם בעיר הרוחות, שם הומראן של טיילר פלאוורס בחמישי היה כל מה שהפריד בין שיקגו וויט סוקס לקנזס סיטי, עם 0:1 למקומיים. שבעה ושני שליש עם שבע הכשות לכריס סייל המנצח, שישה ושישה לג'יימס שילדס, שהפסיד בבכורה ברויאלס.

* ג'סטין ורלאנדר בא לעבוד ופתח עם שבעה סטרייקאאוטים בחמישה אינינגים וללא ריצת חובה. הטייגרס הסתבכו מעט אחרי שהוא יצא, אבל גברו 2:4 על מינסוטה.

* קינג פליקס הרננדז והחוזה החדש והענק השתיקו את אוקלנד בדרך ל-0:2 של סיאטל, עפ שבעה ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים.

* אטלנטה הפציצה שלושה הומראנים על הראש של קול המלס בדרך ל-5:7 על פילדלפיה.

* שבעה ושמונה של איאן קנדי הנהדר סידרו לאריזונה פתיחה מוצלחת עם 2:6 על סנט לואיס.

קולין קאוגיל שחקן ניו יורק מטס. Frank Franklin II, AP
איזו פתיחה לעונה. גרנד סלאם לקולין קאוגיל מהמטס/AP, Frank Franklin II

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully