וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "השארנו גם את הפועל חיפה בבלגן"

1.4.2013 / 21:59

מאמן סכנין היה מרוצה מהנקודה שהעלתה אותו מעל הקו האדום. קלינגר: "הנקודה עוזרת, אני בלחץ עד שנבטיח הישארות"

one

קרב התחתית החשוב בין בני סכנין להפועל חיפה הסתיים הערב (שני) ב-0:0 חלש. וכשעל המגרש לא היה יותר מדי מה לראות, העיניים הופנו לעבר היציעים באצטדיון בעילוט, שם אוהדי סכנין התעמתו לאורך המשחק עם הקהל המקומי של אנשי נצרת. הודות לנקודה עלתה סכנין מעל הקו האדום ובמאזנה 30 נקודות במקום ה-12, לעומת 32 של הפועל חיפה המדורגת תשיעית.

עימותים בין אוהדי בני סכנין לאוהדים מנצרת. אדריאן הרבשטיין
העימותים בין האוהדים עמדו במוקד/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול, מאמנה של בני סכנין, היה מרוצה מהשגת הנקודה: "השארנו את הפועל חיפה גם בבלגן. הגענו בלי שישה שחקני הרכב, עוד אחד נפצע וכל נקודה חשובה לנו. יכולנו גם לקחת שלוש נקודות, אבל בסך הכל אני מאוד מרוצה. מהתוצאה, לא מהמשחק. כל הכבוד לבחורים על המלחמה והנקודה היקרה הזאת, שהעלתה אותנו מעל הקו האדום. אסור לשכוח את זה. גם עם הסגל הזה אנחנו יכולים להישאר בליגה וזו המטרה העיקרית".

גם ניר קלינגר לא התאכזב מדי מהתוצאה של הפועל חיפה: "בחלק הקדמי לא הופענו היום למשחק. הגענו למצבים שלנו, היינו חייבים להבקיע לפחות שער אחד וסכנין לא היו מסוכנים בכלל כי ההגנה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל היום. הנקודה עוזרת גם לנו וגם לסכנין, אבל היינו צריכים להשיג שלוש נקודות. לדעתי צריך 37 נקודות מינימום כדי להבטיח הישארות. זו המטרה. יש עוד חמישה משחקים ואני עדיין לחוץ, עד שנבטיח מתמטית את ההישארות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
צריך 37 נקודות כדי לשרוד. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully