וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: העונה נפתחה, יוסטון גברה על טקסס

האסטרוס חגגו את הבכורה שלהם ב-AL מערב עם 2:8 על הריינג'רס, שהושג בזכות הגשה טובה והומראן של ריק אנקייל

יצאנו לדרך. כל עונת בייסבול רוויה בהפתעות קטנות והפתעות גדולות ואם משחק פתיחת העונה, בו ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) יוסטון את טקסס 2:8 מסמן משהו לקראת הצפוי, הרי שמחכה לנו חגיגה מרתקת בהמשך העונה.

האסטרוס ערכו בכורה חגיגית בבית החדש שלהם, ה-AL מערב ולא היססו להכות בקבוצה ששלטה בו לאורך חלק לא קטן מהשנים האחרונות. יוסטון, לא רבים צופים שנה קשה במיוחד, נעזרה במשחק מצוין של שני המגישים שלה, באד נוריס, שפתח וסיפק חמישה אינינגים ושני שליש יחד עם חמש הכשות ואריק בדארד, שהיה אחראי על השמירה עם שלושה ושליש ללא אף ריצת חובה. מנגד, מאט האריסון השיג תשעה סטרייקאאוטים, אך גם הרשה חמש ריצות ונחל הפסד ראשון לעונה.

ריק אנקייל יוסטון אסטרוס. רויטרס
ככה פותחים עונה. אנקייל חוגג/רויטרס

המארחים ניערו ראשונים את קורי העכביש שהצטברו בפגרה ועם ארבע ריצות באינינגים 4 ו-5 עלו ליתרון מבטיח. טקסס צימקה ל-4:2 בשישי, אבל בתחתית האינינג היה זה ריק אנקייל שירה את ההומראן הראשון של העונה והראשון שלו כאסטרו, הומראן של שלוש ריצות שסגר עניין. אגב, הריינג'רס הגיעו לסיכום מחודש הלילה עם אלביס אנדרוס, שיקבל 120 מיליון דולר לשמונה שנים.

הלילה כמובן, תיכנס המסיבה להילוך גבוה עם 12 משחקים ביום הפתיחה הרשמי. במוקד: קלייטון קרשאו ולוס אנג'לס דודג'רס מארחים את האלופה סן פרנסיסקו, עם מאט קיין על הגבעה (23:00, ESPN).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully