וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל חיפה: "הקהל יוכל להכריע אם נרד"

31.3.2013 / 17:15

סכנין מקווה כי האוהדים יגיעו בהמוניהם לקרב החשוב בעילוט (ב', 20:00, ספורט 2). גלושצ'ביץ' התאמן אך לאלה עשוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* סכנין והפועל חיפה נפגשו 11 פעמים בליגת העל. סכנין ניצחה ארבעה משחקים, אחד נגמר בתיקו והשאר הלכו לאדומים מהכרמל.

* חיפה גם ניצחה שלוש פעמים בחמישה משחקי חוץ מול סכנין, שבעצמה ניצחה רק פעם אחת. לשמחתה, זה קרה דווקא העונה.

* תשעה משחקים רצופים בין הקבוצות הוכרעו, חמישה לחיפה, ארבעה לסכנין. שני האחרונים, העונה, הסתיימו בניצחון לסכנין.

* המשחק היחיד שנערך באצטדיון בעילוט העונה הסתיים ללא שערים (סכנין מול מכבי נתניה). נקווה לטוב יותר הפעם.

* מרקו בלבול עומד על שתיים משתיים מול הפועל חיפה.

* לעומת זאת, ניר קלינגר הפסיד חמישה מ-12 המשחקים בהם אימן נגד בני סכנין. הוא ניצח שלושה וסיים ארבעה בתיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
כנראה שלא יהיה פה תיקו. כליבאת/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בבני סכנין היו מעודדים בימים האחרונים מהעובדה שאדיר טובול מצליח לרשום אימונים מלאים ולמרות שהוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים בקבוצה מאמינים שיוכל לפתוח בהרכב במשחק מחר מול הפועל חיפה. מי שנמצא עדיין בספק גדול הוא אימורו לוקמן שיעבור לפני המשחק מבחן כשירות ורק אז יוחלט אם יפתח. אם לא יעבור את מבחן הכשירות, ייאלץ מרקו בלבול להסיט את אחד מהשחקנים האחרים לעמדת הקשר האחורי לצידו של חאלד חלאיילה, כשבאסם גנאים אמור להיות זה שישחק בעמדה זו.

עלי עוסמאן וחאמד גנאים ייעדרו מהמשחק בשל צהובים, מה שמשאיר סגל דליל מאוד עבור הצוות המקצועי. בלבול ביקש מהשחקנים לבוא נחושים ולא לוותר לחיפה על שום כדור. כמו כן המאמן הזהיר את החלק האחורי מהמהירות של התקפת חיפה. אלכסנדר דוידוב ייעדר גם כן מהמשחק ובימים האחרונים הקשר הסרבי עובר טיפולים אצל פיני שרון הפיזיותרפיסט של מכבי חיפה, אך הסיכויים שיחזור עוד העונה נמוכים מאוד.

"למרות הסגל הדליל וכל הפציעות אין תירוצים. ירדנו מתחת לקו האדום בגלל התוצאות אתמול ואסור לנו להישאר שם גם אחרי המשחק", אמר שחקן בקבוצה. "נגיע מחר בטירוף כדי לחזור עם שלוש הנקודות".

בסכנין מקווים שלמרות שהמשחק ייערך בנצרת, עיר אשר לאוהדי סכנין יריבות מרה עם אוהדי הקבוצה המקומית (אחי נצרת), יגיעו אוהדי הקבוצה למשחק כדי לדחוף את השחקנים. "יש לנו שני משחקי בית שהם בעצם משחקי חוץ ואנחנו חייבים שהקהל שלנו יתעלה על עצמו ויגיע כי זה יכול להכריע אם נרד או לא", אמר גורם במועדון. "לאורך שנים הם היו הכוח שלנו, העונה זה קצת נפגע אבל אנחנו בטוחים שברגעים האלה הם יחזרו להיות איתנו במאה אחוז".

הפועל חיפה:

ולדימיר גלושצ'ביץ הפצוע התאמן היום אך הבהיר שהוא עדיין סובל מכאבים ובצוות המקצועי נוטים לפתוח עם מהראן לאלה שנמצא בכושר מצוין. לכן גלושצ'ביץ' יפתח ככל הנראה על הספסל. קלינגר תרגל הרכב לפיו לירן כהן ויובל אבידור ישחקו באגפים, בעוד גיא צרפתי ישחק מעט מאחור.

בחיפה מקווים לנצל את העובדה שההגנה של בני סכנין הוכיחה חולשה לא פעם העונה ולהגיע למצבי כיבוש רבים. טובארנו פינאס החולה חזר להתאמן ובקבוצה מאמינים שיוכל לפתוח בהרכב מחר. ההתלבטות העיקרית של ניר קלינגר היא בעמדת הבלם, אותה יאיישו גל אראל או דושאן ברקוביץ', כאשר הישראלי זוכה לעדיפות בשלב זה. בחיפה יודעים שנצחון ירחיק אותם משמעותית מהקו האדום אך הפסד עלול שוב לסבך אותם בצורה רצינית במאבקי ההישרדות. "אנחנו מגיעים לנצח כי אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה", אמר גורם במועדון, "אבל לאור התוצאות גם תיקו תהיה תוצאה טובה".

"אנחנו בתקופה טובה ומקווים להמשיך אותה מול סכנין" אמר ניר קלינגר. "מצפה לנו משחק חוץ סופר קשה. יש לנו סגל רחב עם שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה. קובי אליהו
אמור לקבל הזדמנות בהרכב. לאלה/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: עידן ויצמן

הבלם של בני סכנין ידע עליות וירידות העונה. במשחקים האחרונים החל לספוג קללות דווקא מהקהל הביתי שלו. כעת, מול האקסית הפועל חיפה הוא יצטרך שוב להוכיח למה הוא נחשב לאחד הבלמים היציבים בליגת העל בשנים האחרונות, להנהיג את החלק האחורי ולהעניק שלוש נקודות קריטיות עבור המועדון.

הפועל חיפה: רן אבוקרט

למרות העונה הבינונית של הפועל חיפה, רן אבוקרט דווקא יכול לרשום לזכותו עונה לא רעה בכלל. הקשר הצליח השנה לעלות מדרגה ביכולת האישית שלו. כעת כשהוא רגע לפני סיום החוזה בחיפה וקבוצות אחרות כבר לוטשות עיניים לכיוונו, אבוקרט צריך להשאיר את חיפה ליגה, ובמשחק הקרוב להוביל את ההתקפה לנצחון יוקרתי שככל הנראה יבטיח את ההישארות.

עידן ויצמן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שוב צריך להוכיח את עצמו. ויצמן/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, אדיר טובול, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, דיא סבע, ירו בלו.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובראנו פינאס, אושרי רואש, גל אראל (דושאן ברקוביץ'), דנילו ניקוליץ', יוסי דורה (עאהד עזאם), רן אבוקרט, לירן כהן, גיא צרפתי, יובל אבידור, מהראן לאלה (ולדימיר גלושצ'ביץ')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully