וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עזריאל צפוי לפתוח, גאידמק מתלבט

31.3.2013 / 10:48

בבית"ר מתכוננים למשחק באשדוד, ועדת המשמעת של ערן לוי נדחתה על מנת להרגיע: "מבחינת האוהדים אין בעיה שנרד ליגה"

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים החליטו לדחות את ועדת המשמעת שאמורה הייתה להיערך היום (ראשון) לערן לוי להמשך השבוע. בבית"ר רוצים כמה שיותר שקט לקראת המשחק מחר באשדוד (שני, 20:50), ויודעים שכל החלטה שנוגעת לשחקן עשויה לעורר רעש תקשורתי, ולא רוצים שהפוקוס של השחקנים ייפגע ולכן מעדיפים לדחות זאת להמשך השבוע.

בכל מקרה, נראה כי גם לתוצאת המשחק מול אשדוד מחר עשויה להיות השפעה, כאשר במקרה של הפסד ייתכן ואיציק קורנפיין ינסה לשכנע את המאמן למצוא נוסחה בה השחקן יתנצל והשניים ישתפו פעולה עד לתום העונה על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה.

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. קובי אליהו
יותר מדי בעיות, פחות מדי ניצחונות. בית"ר/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים שמחו לשמוע כי לאחר מספר עיכובים, הבעלים ארקדי גאידמק נחת סוף סוף בישראל, ובתחילת השבוע צפוי להיפגש עם ראש העירייה ניר ברקת בנוגע לעתיד המועדון. גאידמק שלח מכתב לבית"ר דרך עורך דינו לפני כחודש וחצי בו הבטיח לתמוך בקבוצה העונה בסכום של 1.5 עד 2 מיליון דולר, אך בעקבות מחאת האוהדים, יחד עם התחושה כי אינו רצוי, הבעלים אינו מתלהב לעשות זאת כבעבר.

בכל מקרה, גם אם גאידמק יודיע שהוא ממשיך לתמוך, עד שהכסף לא ייכנס לחשבון של בית"ר עוד יעברו הרבה תהפוכות, במיוחד לנוכח מחאת האוהדים, ההטרדות הבלתי פוסקות של גאידמק ובנותיו והיציעים הריקים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ארקדי גאידמק בבית המשפט, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
מי רוצה להישאר במועדון בו הכסף שלו לא רצוי? גאידמק/נמרוד סונדרס

כאמור, בית"ר תפגוש מחר את מ.ס. אשדוד למשחק בו היא מקווה לחזור ולנצח לאחר חודשיים בהם עשתה שתי נקודות מ-24 אפשריות. שחקנים בקבוצה אמרו: "כמו שאנחנו נראים בימים האחרונים באימונים צריך להיות שינוי נגד אשדוד. יש טירוף באימונים, כולם הפנימו את המצב ורוצים כבר לצאת מהתחתית ומהמצב הקשה שנקלענו אליו". חן עזריאל צפוי לפתוח בחוד על חשבונו של זאור סדאייב כאשר עמית בן שושן ישחק באגף שמאל. מעבר לכך, לא צפויים שינויים בהרכב.

אוהדי בית"ר ירושלים במחאה נגד איציק קורנפיין. קובי אליהו
"מבחינתם אין בעיה לרדת ליגה כל עוד ארקדי ואיציק כאן". אוהדי בית"ר/קובי אליהו

הבעיה של בית"ר מחר עשויה לבוא דווקא מכיוון מחאת האוהדים. שחקנים בקבוצה אמרו כי "עשינו אימונים מצוינים השבוע אבל נקווה שהאווירה ביציע לא תהפוך הכל. האוהדים לא רואים בעיניים, ומבחינתם אין בעיה לרדת ליגה כל עוד ארקדי ואיציק כאן. לא נראה שזה הולך להשתנות. נצטרך לנתק את עצמנו מכל האווירה מסביב ולהתרכז בכדורגל נטו".

כ-500 אוהדים צפויים להגיע ולהמשיך את המחאה כנגד הבעלים והנהלת המועדון. מעבר לכך, לא צפויים להגיע יותר מדי אוהדים תומכים ואווירה ביתית לא צפויה לבית"ר מחר.

אם במועדון מוצאים נקודת אור בימים אלה, היא נמצאת בקבוצת הנוער. הקבוצה הייתה קרובה מאוד לקו האדום והיה חשש גדול כי תרד ללאומית, אך מאז החליף ניר רייכמן את סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון, צברה בית"ר 14 נקודות בשבעה משחקים וברחה מהאזור המסוכן. רייכמן מקבל מחמאות ממאמן הקבוצה הבוגרת אלי כהן: "הוא העמיד קבוצה ממושמעת, שלא מוותרת 90 דקות ונותנת הכול על המגרש". במועדון מסמנים את נאור סבג ואבישי כהן כמי שצפויים להפוך בעתיד לשחקנים משמעותיים בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully