וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "נקווה שגם בלי סקאוטים טוטו ישחק טוב"

האדומים עקצו את החלוץ ששבר את הבצורת. שרם יחזור להרכב על חשבון ספורי, אבוטבול: "הכי חשוב שנבוא צנועים לדרבי"

one

בהפועל תל אביב התעודדו אמש (שבת) מהניצחון 0:1 על רמת השרון, ומעבר לפער מהמקום הרביעי שצמח לארבע נקודות גם מהמוטיבציה של שחקניו של פרדי דוד. "כדורגל גדול לא יהיה העונה, אבל לפחות כולם נלחמים", אמר אחד השחקנים. "זה עדיין לא דומה לכלום, אבל לפחות המזל חזר אלינו שזה גם משהו".

"אלה שלוש נקודות סופר חשובות שלנו", הוסיף שי אבוטבול בסיום המשחק. "אני חושב שגם בקרית שמונה הראנו המון מחויבות מה שהיה חסר לנו בתקופה האחרונה וגם היום, אבל זה לא נגמר פה כי יש לנו שבוע מאוד קשה. אני מקווה רק שנמשיך ככה. בקרית שמונה היה התרגשות מהניצחון דברים עפו באוויר ואחרי זה יצאנו לשבועיים לפגרה. באנו היום עם אותה מחויבות ולא הראנו כדורגל גדול, אבל זה כבר מרגיש יותר טוב כי אנחנו משחקים וכן מגיעים למצבים. אני יכול להתחייב שעד סוף העונה תראו הרבה יותר מחויבות בהפועל".

הוגו לופס שחקן עירוני רמת השרון מול שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
רוצה להחזיר לקהל. שי אבוטבול/מגד גוזני

"אני לא רוצה לדבר על מה יוציא טעם מתוק מהעונה הזו", המשיך הקשר הוותיק. "מעדיף לדבר בסוף העונה. נכון שהקהל שלנו מדהים מתחילת העונה ומגיע להם הכל לא רק דרבי, אבל אני מעדיף בשלב הזה להמשיך לעבוד קשה ולשמור על השקט ונקווה שנבוא מוכנים לדרבי. יש לנו משחק לא פחות חשוב ביום שלישי מול בני יהודה ואני מקווה שנעבור אותו ואז הראש יהיה בדרבי".

"אני יכול להגיד שאנחנו נגיע מאוד מחויביים", סיים אבוטבול את דבריו. "אנחנו יודעים מהדרבי האחרון שהקהל רוצה שנחזיר להם, אין שחקן שלא מודע מה היה בדרבי האחרון בגלל זה הכי חשוב שנבוא צנועים ונעשה את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מפרגנים ועוקצים. טוטו תמוז/מגד גוזני

בהנהלה היו מרוצים מהעובדה שטוטו תמוז חזר לכבוש אחרי תשעה מחזורים, אך לא שכחו לעקוץ: "טוטו סופר חשוב אם אנחנו רוצים לסיים את העונה הזאת בצורה טובה. בוא נקווה שגם בלי סקאוטים ביציע הוא ישחק טוב", מכיוון שבמשחק נכח המנג'ר של ראפיד בוקרשט, שברומניה נטען שהיא מעוניינת בתמוז, אך הוא לא הגיע לעקוב במיוחד אחרי החלוץ.

מלבד התעסקות בתמוז, בקבוצה היו מרוצים מכך שבסגל החסר אמש הם הצליחו לאסוף עוד שלוש נקודות. לקראת המשחק מול בני יהודה ישובו לסגל אלמוג כהן, מור שושן ועדן שרם. נראה כי בחוליית ההגנה לא יהיו שינויים, אך שרם צפוי לחזור על חשבונו של רמזי ספורי ששוב אכזב אתמול. דוד יצטרך גם להחליט אם ממשיך לתת קרדיט לקישור שפתח אתמול או שכהן יפתח על חשבון אחד הקשרים. בכל אופן, בהפועל ינסו להכשיר את אריק דג'מבה דג'מבה ועומר דמארי כבר ליום שלישי ובעיקר לדרבי מול מכבי תל אביב בשבת. גם אלרואי כהן שסבל מכאבים במפשעה אמור לחזור לסגל מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully