וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "יצאנו נאיבים, יש אכזבה גדולה"

תהל אלון

31.3.2013 / 9:59

האלופה קיבלה בצורה קשה את השוויון הדרמטי שספגה מבני יהודה. שיר צדק: "הגיע לנו לנצח, צריכים להיות יותר מרוכזים"

one

אצל האלופה היוצאת עירוני קרית שמונה קיבלו באכזבה רבה את תוצאת המשחק אמש (שבת), 1:1 מול בני יהודה. כמו בלא מעט משחקים העונה, גם הפעם הובילה הקריה ושמטה את היתרון בדקות הסיום, לאחר שהחמיצה לא מעט הזדמנויות להכריע את המשחק.

במהלך השבוע החולף אמר המאמן ברק בכר לשחקניו שלמרות היכולת הטובה, המחמאות לא מקרבות אותם להישגים והם צריכים להיות יעילים יותר, על מנת להשיג את הכרטיס לאירופה, אך בפועל, הקבוצה שוב איבדה נקודות חשובות.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
האזהרות שלו לא עזרו. בכר/מגד גוזני

לאחר המשחק שרר שקט מוחלט בחד ההלבשה. איש מאנשי הצוות המקצועי לא דיבר והאווירה הייתה לא נעימה. שחקנים בקבוצה אמרו: "כואב לקבל שער בדקה האחרונה. יצאנו נאיבים ויש אכזבה גדולה. כל השבוע אנחנו מדברים על זה שחייבים נקודות וצריך להיות מרוכזים כל המשחק ובסוף לא מצליחים ליישם את זה. בזמן האחרון אנחנו יותר מדי פעמים מגיעים למצבים ולא מצליחים לכבוש".

הבלם שיר צדק, שכבש את שער היתרון שלא הספיק, אמר: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. אחר כך הורדנו מעט את הרגל מהגז ושילמנו. יכולנו בקלות לכבוש יותר משני שערים. ממש לא משנה מי כובש וברור שאני שמח באופן אישי, אבל הכי חשוב שהקבוצה תיקח נקודות במאבק על אירופה. מצער שלא לקחנו שלוש נקודות, כי הגיע לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיר צדק שחקן קרית שמונה חוגג שער. מגד גוזני
שער שלא הספיק. שיר צדק/מגד גוזני

הבלם הוסיף: "בזמן האחרון אנחנו מציגים יכולת יוצאת מן הכלל. לגבי השערים, כמו שההגנה היא לא רק שחקני ההגנה, כך גם ההתקפה היא לא רק שחקני ההתקפה. צריך לעבור דרך כל הקבוצה, בכל המערכים, אנחנו צריכים יותר ריכוז. היכולת מאוד מעודדת, כי אנחנו מגיעים להמון מצבים וכשהרגל המסיימת תהיה כמו שצריך, אני מאמין שנעשה את קפיצת המדרגה ונגיע להיכן שאנחנו צריכים להיות".

על העובדה שנותר מחוץ לסגל הנבחרת בשבוע החולף אמר צדק: "ממש רציתי להיות בנבחרת ושמחתי מבחוץ לראות אותה. הכי מעודד זה להיות בראש של המאמן, לדעת שהוא יודע מי אני וחושב עליי. אני מקווה להוכיח את עצמי שוב ולהגיע לשם".

דן איינבינדר סובב את הקרסול במהלך המשחק ובקבוצה מקווים שלא מדובר במשהו חמור. במהלך השבוע תתברר חומרת הפציעה ולא ידוע אם השחקן יוכל לשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully