וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לשחקני הפועל עכו: "עוד לא נגמר שום דבר"

31.3.2013 / 7:20

מאמן עכו חגג עם שחקניו את הניצחון על נתניה. גורש: "רצינו לנצח בשביל ראש העיר. עם יובל זו קבוצה אחרת לגמרי"

one

הפועל עכו המשיכה להוכיח אתמול (שבת) שמבין קבוצות התחתית היא נמצאת בכושר הטוב ביותר. הקבוצה של יובל נעים השיגה ניצחון שביעי העונה (ורביעי בעידן המאמן) עם 0:2 על מכבי נתניה שחילץ את הקבוצה מהמקום האחרון והקפיץ אותה עד למקום ה-11 בטבלה.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ממוקדים במטרה. נעים/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק חגגו שחקני עכו במשך דקות ארוכות יחד עם האוהדים, כשבסיום נכנסו יושב ראש המועדון יהודה ברשישת והיושב ראש הקודם ציון וייצמן אל חדר ההלבשה. נעים ביקש מהשחקנים לא להוריד את הרגל מהגז, ואחרי שהחמיא להם הוא אמר: "עוד לא נגמר שום דבר. יש לנו מטרה ואנחנו צריכים להשיג אותה".

לנעים עצמו מחכה משחק פיקנטי מאוד בשבוע הבא נגד בית"ר ירושלים, הקבוצה אותה אימן לפני עכו, וניצחון נוסף ייתן הרבה מאוד ביטחון לקבוצה שכבר הייתה עמוק בקבר. מי שזכו למרבית המחמאות על המשחק אתמול היו הבלם הזר סרג'ה קנז'ביץ', שנכנס להרכב על חשבונו של אדי גוטליב הפצוע, גיא דיין והשוער דודו גורש, שהציל את עכו מספר פעמים מספיגות. עכו תשוב להתאמן ביום שלישי לאחר שהשחקנים יזכו למנוחה בחג.

בסיום המשחק אמר גורש: "זה לא סוד שמאז שיובל הגיע זו קבוצה אחרת לגמרי. כל מי שבא למשחקים רואה סגנון וחדוות משחק אחרים. יובל הצליח להחדיר לנו את ההבנה שאנחנו יורדים ליגה ואין דרך חזרה. אנחנו שמחים שיובל איתנו. הייתה פה קבוצה כבויה שהפסיקה להאמין בעצמה. אנחנו עושים הגנה בצורה חזקה, ואנחנו יודעים שאנחנו שווים שער במשחק. אנחנו לא סופגים שערים והגולים מגיעים".

הקפטן הוותיק גם שלח איחולי החלמה מהירה לראש העירייה שמעון לנקרי, ואמר: "מפה אני מאחל החלמה מהירה לראש העירייה. מאוד רצינו לנצח בשביל שמעון אחרי שהיינו אצלו בבית החולים. אנחנו מקווים שהקלנו עליו קצת". על העובדה שלמרות מאבקי התחתית הקהל נעדר מהאצטדיון, אמר גורש: "הקהל זו נקודה כואבת כי העיר הזו נושמת כדורגל. אנחנו שמחים על הכמות שבאה אבל היינו צריכים לראות את הקהל גדל. אנחנו שמחים שאלה שבאו נהנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דודו גורש שוער הפועל עכו מול עומר פרץ שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
משחקים עם חדוות משחק. גורש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully