וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גאידמק נחת, ייפגש עם ברקת השבוע

30.3.2013 / 21:26

הבעלים של בית"ר צפוי לתת תשובה סופית האם ימשיך לתמוך בקבוצה או שיתנתק ממנה. ערן לוי ממתין לוועדת המשמעת

בבית"ר ירושלים שמחו לשמוע כי לאחר מספר עיכובים הבעלים ארקדי גאידמק נחת סוף סוף בישראל ובתחילת השבוע צפוי להיפגש עם ראש העיר ניר ברקת בנוגע לעתיד המועדון. גאידמק שלח מכתב לבית"ר דרך עורך דינו לפני כחודש וחצי בו הבטיח לתמוך בקבוצה העונה בסכום של 1.5-2 מיליון דולר, אך בעקבות מחאות האוהדים והתחושה כי אינו רצוי הבעלים אינו מתלהב לעשות זאת כבעבר. בכל מקרה, גם אם גאידמק יודיע שהוא ממשיך לתמוך, עד שהכסף לא ייכנס לחשבון של בית"ר עוד יעברו הרבה תהפוכות, במיוחד לנוכח מחאת האוהדים, ההטרדות הבלתי פוסקות של גאידמק ובנותיו והיציעים הריקים.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם ראש העיר ניר ברקת. קובי אליהו
ייפגשו סוף כל סוף. ארקדי גאידמק עם ניר ברקת/קובי אליהו

בתוך כך, בית"ר תפגוש ביום שני את מ.ס. אשדוד למשחק בו היא מקווה לחזור ולנצח לאחר חודשיים בהם עשתה שתי נקודות מ-24 אפשריות. שחקנים בקבוצה אמרו: "כמו שאנחנו נראים בימים האחרונים באימונים צריך להיות שינוי נגד אשדוד. יש טירוף באימונים, כולם הפנימו את המצב ורוצים כבר לצאת מהתחתית ומהמצב הקשה שנקלענו אליו".

מי שיעמוד לוועדת משמעת מחר הוא החלוץ ערן לוי. המאמן אלי כהן אינו מעוניין בשלב זה לראות את לוי כחלק מהקבוצה והיו"ר איציק קורנפיין יצטרף להחליט כיצד הוא פותר את הסוגיה, שכפי שהדברים נראים כרגע החלוץ לא ימשיך תחת אלי כהן. בכל מקרה, ייתכן כי ההכרעה בנוגע ללוי תידחה על לאחר המשחק באשדוד בכדי לתת כמה שיותר שקט לקבוצה.

מאמן הקבוצה אלי כהן שוחח עם הקשר דריו פרננדס והזהיר אותו מפרובוקציות מצד הקהל במשחק הקרוב ביום שני, זכר לתקרית בין הקשר לאוהדים בהרמת הכוסית של הקבוצה. פרננדס קיבל חיזוק מהרבה מאוד אוהדים כולל כאלה שלוקחים חלק במחאה ולא נראה שהדברים משפיעים עליו יותר מדי. בכל מקרה, פרננדס צפוי לפתוח כקשר אחורי יחיד כאשר קובי מויאל ואופיר קריאף מתורגלים לפניו כ-50:50. זאור סדאייב צפוי לרדת לספסל כאשר חן עזריאל ועמית בן שושן יפתחו בהתקפה.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא חושש מפרובוקציות. דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully