וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חוזי ענק חדשים לורלאנדר ובאסטר פוזי

30.3.2013 / 0:00

האס של דטרויט הפך למגיש המרוויח בליגה עם 180 מיליון ל-7 שנים. התופס של סן פרנסיסקו יזכה ל-167 מיליון ל-9 שנים

עונת הבייסבול אומנם תצא לדרך רק בלילה שבין שבת לראשון, אבל לפי קצב האירועים המסחרר, נראה שכולם כבר עמוק בפנים. רק הבוקר (שישי) דווח כי המגיש של המטס, יוהאן סנטנה, צפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה בשל פציעה והערב הביא עימו שני חוזי ענק לשניים מהכוכבים הגדולים בליגה.

האלופה סן פרנסיסקו, שתחל את המסע הארוך להגנה על התואר, כבר חושבת על העתיד הרחוק והיא הגיע לסיכום עם ה-MVP המכהן, התופס באסטר פוזי, שיישאר במפרץ תשע שנים נוספות (עד 2021, עם אופציה לעוד עונה), תמורת 167 מיליון דולר. מדובר בחוזה הארוך בתולדות הג'איינטס והוא הוענק לשחקן הצעיר בן ה-26, שכיכב בעונת הרוקי שלו, בה זכתה סן פרנסיסקו באליפות, נפצע בצורה קשה בעונה הבאה ושב להיות השחקן המוביל בעונה שעברה, עם 33.6 אחוזי חבטה, 24 הומראנים ו-103 הכנסות רצים, שהעניקו לו את תואר השחקן המצטיין ב-NL.

באסטר פוזי שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Andy Lyons, GettyImages
האליפות השלישית בדרך? פוזי/GettyImages, Andy Lyons

גם סגנית האלופה, דטרויט, לא נחה והיא הגיעה לסיכום על חוזה עצום עם האס שלה ומי שהוא לדעת רבים המגיש הטוב במייג'ורס, ג'סטין ורלאנדר. השחקן יהפוך למגיש המרוויח ביותר בליגה והחוזה החדש הוא לשבע שנים, בהן יקבל ורלאנדר 180 מיליון דולר. בחוזה קיימת גם אופציה לעונה נוספת, בה הוא ירוויח 22 מיליון נוספים.

"אני אוהב את העיר והאוהדים, לא יכול להיות נרגש יותר מכך שאני הולך להעביר כאן את הקריירה! נביא אליפות לדטרויט", צייץ השחקן, שעוקף בכך את פליקס הרננדס, שרק לפני חודש הפך למגיש המרוויח מכולם עם חוזה חדש מסיאטל. זו הייתה אמורה להיות השנה הלפני אחרונה בחוזה של ורלאנדר ובדטרויט החליטו להכניס את היד עמוק מאוד לכיס. ורלאנדר היה הסיי יאנג וה-MVP של 2011 ובעונה שעברה הפסיד רק לדייויד פרייס במירוץ לתואר המגיש הטוב ביותר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Jonathan Daniel, GettyImages
הכי דומיננטי שיש. ורלאנדר/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully