וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "למרות המומנטום, נסתבך עם הפסד לסכנין"

29.3.2013 / 11:50

האדומים עדיין לא רגועים ומתכוננים למשחק בשני, התלבטות בין גלושצ'ביץ' ללאלה. גיא צרפתי: "אין לי ספק שלא נרד"

הפועל חיפה תשב ביום שבת מול המסכים ותצפה ביריבותיה לקרבות התחתית בפלייאוף העליון נאבקות זו בזו. בינתיים, האדומים שנמצאים אולי בכושר הטוב ביותר מבין קבוצות הפלייאוף התחתון, ממשיכים להתכונן למשחק החשוב שלהם מול בני סכנין, שייערך ביום שני.

הדאגה העיקרית כרגע בצד האדום של הכרמל היא לגבי כשירותו של ולדימיר גלושצ'ביץ'. החלוץ גבה הקומה סובל מפציעה וגם המגן טוברנו פינאס בספק בשל מחלה. אם פינאס לא יוכל לשחק, עאהד עזאם יפתח במקומו כמגן ימני.

שחקן הפועל חיפה גיא צרפתי. ברני ארדוב
רוצים לעשות עוד צעד בדרך להישארות. צרפתי/ברני ארדוב

המאמן ניר קלינגר טרם החליט באופן סופי מה יהיה ההרכב ונראה שההתבלטות הגדולה שלו היא האם להשאיר את גל אראל בעמדת הבלם והאם בכל זאת ללכת עם גלושצ'ביץ' בחוד או שמא לפתוח עם מהראן לאלה.

"מבחינתנו, כל משחק בפלייאוף הוא כמו גמר גביע", אמר הקשר גיא צרפתי, "אם ננצח נעשה צעד חשוב, אבל זה עדיין לא ישאיר אותנו בליגה. גם אם המשחק בעילוט ולא בסכנין, מבחינתו זה משחק חוץ. אנחנו מקווים ובטוחים שהקהל ימשיך לבוא ולדחוף אותנו כמו בכול התקופה האחרונה. אין לי ספק שהפועל חיפה לא תרד".

בחיפה מקווים כי למרות העובדה שהמשחק ישוחק בעת חגיגות המימונה, הקהל יגיע: "המשחק בזמן לא טוב בכלל, אבל יש לנו קהל מצוין ואנחנו צריכים אותו איתנו גם הפעם", אמר שחקן בקבוצה, "למרות המומנטום האדיר, הפסד יכול לסבך אותנו מאוד ולכן המשחק הזה כל כך חשוב".

הקבוצה ערכה אמש טורניר וותיקים מיוחד לזכרו של הבעלים לשעבר רובי שפירא, כאשר חלק מהשחקנים הגיעו לחלוק כבוד.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully