וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-הפועל ת"א: "להבטיח את המקום לאירופה"

האדומים, מעודדים מהניצחון בקרית שמונה, מגיעים לרמת השרון (ש’, 20:05, ספ’ 1) עם סגל חסר. אבוטבול וספורי בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* זה יהיה המפגש החמישי בלבד בין הקבוצות. שני משחקים נגמרו בתיקו, כל קבוצה ניצחה את יריבתה פעם אחת.

* בבית, לרמת השרון יש ניצחון (העונה) ותיקו (בעונה שעברה).

* רק ארבעה שערים נכבשו בארבעת המשחקים בין הקבוצות.

* 11 מ-27 משחקי הליגה של רמת השרון העונה נגמרו בתוצאה 0:1. היא ניצחה חמש פעמים והפסידה שש.

* הפועל תל אביב משתפרת: היא צברה תשע נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, בדיוק אותו מספר נקודות שהשיגה בעשרת המחזורים שקדמו להם.

נתונים: אתר דריבליסט

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
כנראה בכושר הגרוע בקריירה. תמוז/מגד גוזני

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון עבדו בימים האחרונים בעיקר על הנושא הפסיכולוגי. המאמן בני טבק שוחח עם השחקנים וניסה להסביר להם כי ההגעה לפלייאוף העליון הושגה, אך יש כאן הזדמנות להשיג בעונה הזאת עוד משהו וניצחון אחד על הפועל תל אביב יכול לכוון אל הקבוצה למקומות שהיא אפילו לא חלמה עליהם.

טבק לא תירגל הרכב ועשה מספר נסיונות בימים האחרונים כך שייתכנו הפתעות. סביטי ליפנייה יהיה בחוץ בשל הפציעה וטבק ייתן מנוחה לכל השחקנים שמושכים פציעות ויעלה עם ה-11 הרעננים ביותר. המאמן מתלבט בצד ימין בין קובי מוסא ללירן קצב וכמו כן בחלק הקדמי עדיין הכל פתוח. "אם נחזור לשחק את הכדורגל שלנו, נוכל לנצח את הפועל תל אביב כמו שניצחנו אותה העונה כאן", אמר טבק לשחקנים.

הפועל תל אביב:

למרות הפגרה ולמרות העובדה שכבר היה לפרדי דוד סגל מלא, מחר שוב מאמן הפועל תל אביב יצטרך להסתפק במצבת שחקנים קטנה, דבר שגורם לו ללא מעט כאבי ראש לקראת המשחק מול רמת השרון. האדומים יעלו שוב במערך של שלושה חלוצים ושלושה שחקני קישור. אלמוג כהן, מור שושן ועדן שרם המורחקים לא יהיו בסגל למשחק. אליהם מצטרפים גם אריק דג'מבה דג'מבה ועומר דמארי שעדיין בספק גם מול למשחק מול בני יהודה. מלבדם, גם אלרואי כהן על פי טענות הצוות המקצועי פצוע, ולא יהיה בסגל.

המשמעות היא שיהיו לא מעט שינויים מהרכב שפתח בניצחון האחרון בקרית שמונה לפני כשבועיים. טיאגו קוסטה ישוב להרכב במקומו של שושן כמגן הימני, כשסאבו פאביצ'ביץ' יוסט לעמדת הבלם לצדו של דויד רוצ'לה. שמעון הרוש ישלים את חוליית ההגנה. שי אבוטבול ורועי גורדנה יחליפו את כהן ודג'מבה דג'מבה במרכז המגרש ואילו בהתקפה יחזור טוטו תמוז, שהחלים מהפציעה בברכו, על חשבונו של שרם.

רמזי ספורי ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב שגם הקפטן וואליד באדיר וגם סלים טועמה יפתחו על הספסל. מחר עוד בטרם למשחק תיפגש הקבוצה להכנות אחרונות כשפרדי דוד יעביר אסיפת וידיאו לקראת המשחק. "למרות שעשינו ניצחון חשוב על קרית שמונה אסור לאבד נקודות", אמר אחד השחקנים היום. "כל קבוצה התקשתה ברמת השרון, אבל אנחנו חייבים לשמור על המקום השלישי ולדאוג שהפועל תבטיח את המקום באירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוער עירוני רמת השרון, רועי לייבוביץ'. מגד גוזני
לא צפויים הרבה שערים. מעניין מה רועי לייבוביץ' חושב על הנתון/מגד גוזני

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: מרקו אנג'לקוביץ'

ברמת השרון החליטו שרק בתום העונה יחליטו אם לממש את האופציה על הקשר וימתינו למשחקי הפלייאוף נגד הגדולות כדי לקבל עוד זווית על היכולת שלו. הקשר יצטרך לשמר את העונה היפה של החבר'ה ממורשה.

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

כמו בכל משחק של עירוני רמת השרון מול אחת מהגדולות גם מחר היא תגיע להסתגר. מעבר לעובדה שהפועל הפסידה העונה כבר באצטדיון גורדמן היא מתקשה מול הגנה נסוגה והרבה מאוד יהיה תלוי מחר בחלוצים שלה. תמוז שנמצא אולי בכושר הכי רע בקריירה לא רק שחייב לאדומים מחר אלא גם לעצמו. אם הוא רוצה חוזה גבוה במועדון טוב בעונה הבאה, הוא חייב להתעורר.

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא (לירן קצב), עשהאל בן שבת, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ', משה אבוטבול, אדריאן פרננדס, הוגו לופס, אודו פורצ'ן.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, דויד רוצ'לה, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש, שי אבוטבול, רועי גורדנה, חנן ממן, רמזי ספורי, טל בן חיים, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully