וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של שחקן מכבי נתניה בחמישה ימים

בצל פרשית הרצח בה מעורב שחקן הקבוצה, נתניה דרוכה לעכו (ש', 18:00, אין שידור). המחוזי הפך את החלטת השלום

צילום: דניאל בוק, עריכה: רן מנחם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הקבוצות נפגשו 12 פעמים בליגה הראשונה. עכו ניצחה שלושה משחקים, נתניה ארבעה.

* כשעכו מארחת: ניצחון אחד לצפוניים, שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות חוץ.

* הניצחון היחיד הביתי של עכו במפגשים בין הקבוצות היה במשחק הראשון, אוקטובר 1976: נביל מנצור ושלום ועקנין כבשו לעכו, אחרי יתרון מוקדם של נתניה משער עצמי של דוד שיינהולץ.

* ראובן עטר אימן שש פעמים נגד הפועל עכו. הוא ניצח פעמיים, סיים שלוש פעמים בתיקו והפסיד פעם אחת בלבד.

* יובל נעים מעולם לא הפסיד למכבי נתניה כמאמן. הוא ניצח שלוש פעמים וסיים עוד פעמיים בתיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. קובי אליהו
אף פעם לא הפסיד לנתניה. נעים/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בהפועל עכו מקווים לשים בצד את הדיבורים על הרמת הכוסית והעובדה ששמו של ראש העירייה שמעון לנקרי נעדר ממנה, ולהתרכז בקרב על שש נקודות בכדי להמשיך במומנטום האדיר שעכו צברה מאז הגעתו של יובל נעים. המאמן שוחח עם שחקניו באסיפת הקבוצה, ואמר להם: "יש לנו סיכוי טוב להישאר בליגה. כבר עשינו כמה תוצאות טובות, וחבל יהיה לאבד את זה עכשיו. בואו נתרכז רק בעצמנו".

בצד המקצועי, שני שחקני ההגנה של נעים, שניר משען ואדי גוטליב, אמורים להחמיץ את ההתמודדות. משען נפצע השבוע באימון הקבוצה ואמור להיות מוחלף על ידי רועי לוי, שתורגל במקומו. גוטליב, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה נגד גרמניה, לא התאמן כל השבוע ומי שיתפוס את מקומו לצידו של משה מישאלוב במרכז ההגנה הוא סרג'ה קנז'ביץ'. אוהד קדוסי, שחזר להרכב במשחק האחרון, ימשיך לפתוח בחוד.

מכבי נתניה:

שחקן הכדורגל החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול בנתניה, לא ישוחרר למעצר בית. כך קבע היום (שישי) בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, ובכך הפך את החלטת בית משפט השלום בעיר. השופט האריך את מעצר החשוד בחמישה ימים. עו"ד גיא עין צבי, שמייצג את השחקן, יגיש במהלך השעות הקרובות ערער לבית המשפט העליון וייבקש לבטל את הארכת המעצר.

בהחלטתו טען השופט כי בתיק רצח מסוג זה יש לבצע פעולות חקירה סבוכות שניתנות לביצוע אך ורק כאשר שני החשודים נמצאים בתנאים של מעצר מלא וכן הוא מחליט לאפשר למשטרה לבצע את עבודתה בצורה האופטימלית.

השחקן עצמו, שייחקר בימים אלו על ידי צוות החקירה של מרחב השרון, צפוי להגיע לדיון נוסף ביום רביעי. לפי הממצאים שיעלו במשטרה יוחלט אם לבקש הארכת מעצר נוספת וכן אם ישנה כוונה להגיש נגדו כתב אישום או שמא לנקות אותו מחשד במעורבות בבפרשה.

בדיון נכח יו"ר נתניה גיל לב שלא הורשה לדבר עם השחקן.
בנתניה מקווים כי הפרשה לא תעיב על היכולת של השחקנים במשחק מחר מול עכו ובכל מקרה יהיו בקשר רציף עם עורך הדין ועם המשטרה בימים אלו כדי לעקוב אחר מצבו של השחקן.
השחקן ממשיך לטעון כי אין לו שום מעורבות בפרשה.

בינתיים, בנתניה רצו קצת שקט לאחר חילופי המאמנים, אלא שבשבוע וחצי האחרונים המועדון סובל פעם אחר פעם מפרשיות שהעיבו על ההכנות למשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה. למרות הפציעות של אחמד סבע ועידו לוי, ופרשיית השחקן הזר והחשד במעורבותו ברצח, בקבוצה מקווים שהשחקנים יידעו להתנתק מהכל במשחק מחר ולהביא שלוש נקודות חשובות מאוד לקבוצה בבכורה של ראובן עטר.

בצל הפרשה בנתניה המשיכו בהכנות, כאשר החלוץ אחמד סבע התאמן ויהיה בסגל ככל הנראה. למרות זאת, לא ברור אם יפתח בהרכב או שמא יתחיל את המשחק על הספסל. דראגן צ'ראן שהיה פצוע לאורך השבוע לא יפתח בהרכב.

לצד השינויים שנכפו על עטר בשל הפציעות, המאמן הנכנס מתכנן כמה שינויים נוספים בהרכב. עמית שומוביץ' הצעיר צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר ברונו פיניירו ישחק כקשר אחורי. אם יהיה כשיר, עידו לוי יפתח לצד עמרי בן הרוש כבלם, ואילו אורי שטרית יפתח בעמדת המגן השמאלי. קובי דג'אני צפוי לנחות מחר בארץ אחרי סדרת הטיפולים שעבר באיטליה, אך לא אמור לשחק. בקבוצה מקווים שדג'אני יהיה כשיר למשחק הבא.

"מדובר במשחק קריטי כמו שנתניה לא ידעה כבר שנים רבות", אמר שחקן בקבוצה. "עם כל מה שקורה מסביב, הפסד פשוט ירסק אותנו ויהיה קשה להתאושש ממנו. מה לא עבר עלינו העונה? מחר אנחנו צריכים לשכוח לתשעים דקות את כל מה שקורה ופשוט להגיע כמו גברים ולנצח".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
הבכורה שלו תעמוד בצל הסערה סביב נתניה. עטר/שלומי גבאי

יעמדו למבחן

הפועל עכו: סרג'ה קנז'ביץ'

קנז'ביץ', שהגיע לעכו בפגרה, עדיין לא קיבל הזדמנויות ממשיות להוכיח את יכולותיו ופתח פעם אחת בלבד בהרכב. כעת כשגוטליב פצוע, קנז'ביץ' צריך להוכיח שהוא יכול לתת פייט במאבק על ההרכב והמשימה העיקרית שלו תהיה לעצור את אחמד סבע המסוכן.

מכבי נתניה: יוסי שבחון

השחקן שעד כה לא הצליח להטביע את חותמו צריך להיות זה שבישורת האחרונה ינצל את הניסיון שלו ויעניק את הבטחון לשחקנים האחרים. מחר שבחון יצטרך לגלות מנהיגות, לכוון את המשחק של נתניה ולהוביל אותה לנצחון קריטי.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (שניר משען), סרג'ה קנז'ביץ', משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, תמיר כחלון, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', אוהד קדוסי

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עידו לוי (ירין חסן), עמרי בן הרוש, אורי שטרית, בן בנימין, ברונו פיניירו, יוסי שבחון, פיראס מוגרבי, עלי חטיב (עומר פרץ), אחמד סבע (עומר פרץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully