וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אמיר הוכפלד שלח מכתב עם דרישותיו

28.3.2013 / 16:17

המנכ"ל לשעבר מבקש בין היתר שלוש משכורות. בקבוצה זועמים: "נחשוף דברים מהם נמנענו כדי לשמור על כבודו"

שלושה חודשים כבר חלפו מאז עזב אמיר הוכפלד את תפקידו כמנכ"ל קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, אולם נראה כי בין הצדדים עדיין נותרו לא מעט משקעים. לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה שלח הוכפלד מכתב לראשי הקבוצה הירושלמית ובו דרש שלושה חודשי משכורת והפרשי שכר של שלושה חודשי הודעה מראש. עוד כתב הוכפלד: "אני מבקש שתעמדו בחוזה בינינו". המכתב נשלח מטעם עורך דינו של הוכפלד ולא מן הנמנע כי הוא יגיש תביעה כנגד הפועל ירושלים, במידה שזו לא תמלא את דרישותיו.

בקבוצה זועמים על המכתב שהגיע לידיהם וגורם בירושלים אמר: "אנחנו רואים את ההתנהגות של הוכפלד ככפיות טובה. נתנו לו את האפשרות לצאת בכבוד מהפועל ואם הוא יבחר לתבוע את הפועל ירושלים, דברים אותם נמנענו מלחשוף כדי לשמור על כבודו, ייחשפו".

.

אמיר הוכפלד.
עוד נותרו משקעים. הוכפלד

כזכור, הוכפלד החזיק בתפקידו כמנכ"ל הקבוצה כחצי שנה בלבד ובמסיבת העיתונאים הטעונה שערך לאחר עזיבתו הוא אמר בין היתר: "מה שחשוב זה לא אם ניסו להכשיל אותי, מה שחשוב זה מה שעשיתי. באיזשהו שלב הרגשתי שהיכולת שלי לעשות את הדברים הולכת ומצטמצמת ובגלל זה אני עוזב. בישיבת הדירקטוריון האחרונה אמרתי 'או שאתם מאמינים בי או שאני עוזב'. בחודשיים-שלושה האחרונים הרגשתי שאין לי את הגב, באתי לנהל את הקבוצה וברגע שזה לא הסתייע, הבנתי שאני צריך ללכת. הדליפו נגדי, שהעזיבה היא בגלל פעולות חריגות שעשיתי. החטא הגדול והנורא בו חטאתי הוא שהתרתי תשלום החזר נסיעות של 300 שקל לעוזרי המאמנים, שלא היה להם בחוזה. נפתחה נגדי חזית ואין לי מושג למה. הפועל ירושלים תמיד הייתה בית מבחינתי והשאלה היא למה לא רצו אותי. אני לוקח את זה לכיוון של אי ראייה באותה דרך, זה בטח לא בגלל היושרה האישית שלי. אני מאמין ומקווה שיום אחד יחזור שקט למועדון הזה ושהאהבה תחזור וגם תנצח".

את תגובת הוכפלד לא ניתן היה להשיג.

בהפועל ירושלים ממשיכים לבחון שחקני חיזוק אפשריים לקבוצה וממתינים בין היתר להתפתחויות עם אותלו האנטר, שסיכם בקבוצה, אולם לא זכה לשחרור מקבוצתו הספרדית ויאדוליד. השחקן שלח לפיב"א מכתב בו הוא מבקש לשחררו לירושלים, אולם התאחדות הכדורסל הבינלאומית מתכוונת לדון בעניין רק לאחר חג הפסחא שיחול השבוע. באירופה דווח כי מועמדים נוספים לקבוצה הם ג'וזף ג'ונס, לשעבר בגלבוע/גליל וטוני גפני, אשר גם לגביו מסרבת קבוצתו הנוכחית בדאלונה להוציא טופס שחרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully