וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טרטצקי ימשיך כעוזר מאמן או מנהל הנוער?

27.3.2013 / 13:47

המגן יחליט רק אחרי הבטחת ההישארות אם הוא פורש ממשחק פעיל, וידון על תפקידו הבא במועדון עם הבעלים יואב כץ

אייל טרטצקי מועמד לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל חיפה בעונה הבאה. המגן, שנפצע במהלך העונה והחל לשמש במהלכה כעוזר מאמן, מוערך מאוד על ידי הבעלים יואב כץ שהיה רוצה לראות אותו בתפקיד מקצועי בכיר במועדון. בסוף העונה השניים ידונו בנושא. מלבד תפקיד המנהל המקצועי גם תפקיד עוזר המאמן על הפרק, ואם טרטצקי יחליט - כץ יבהיר לכל מאמן שיחתום במועדון שטרטצקי ישמש כעוזרו.

המגן עצמו יחליט סופית רק בסוף העונה אם הוא אכן פורש ממשחק פעיל או שמא ינסה לחזור לשחק. ההערכות במועדון, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, הן כי הוא יפרוש.

אייל טרטצקי שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
גם המשך משרת עוזר המאמן על הפרק. טרטצקי/קובי אליהו

גורם במועדון אמר היום: "יואב מאוד רוצה לראות את אייל בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אבל בינתיים הם לא משוחחים על הדברים כי יואב כבר הבהיר לכולם שאייל יחליט על עתידו בעונה הבאה - הן אם הוא ירצה להמשיך לשחק או לקבל תפקיד מקצועי במערכת".

אגב מלבד שמו של טרטצקי גם שמו של מאיר בן מרגי, שחקן העבר ששימש גם כעוזר מאמן במועדון ועד לאחרונה היה עוזרו של טל בנין במכבי נתניה, הועלה ,אך בשלב זה ירד מהפרק כשבחיפה העריכו כי הסיכויים שבן מרגי יחזו לתפקיד במחלקת הנוער קלושים מאוד.

היום (רביעי) ערכה הקבוצה הבוגרת משחק אימון מול קבוצת הנוער. המשחק הסתיים בנצחון לבוגרים בתוצאה 0:2 משערים של מהראן לאלה והישאם כיוואן. המאמן ניר קלינגר עדיין לא החליט על הרכב למשחק התחתית החשוב נגד בני סכנין בעילוט, כאשר בחיפה עושים מאמצים להכשיר את כל הפצועים ביניהם גל אראל, ולדימיר גלושצ'ביץ וטובראנו פינאס החולה.

קבוצת הוותיקים של הפועל חיפה מארגנת טורניר לזכרו של רובי שפירא ויכלול את ותיקי הפועל ומכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל רמת גן. בין המשתתפים יהיה ניתן למצוא את עופר טלקר, אורן זיתוני, בן מרכי, אלון חרזי, פליקס חלפון ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully