וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר שוקל להחזיר את עומר פרץ לשפיץ של נתניה

27.3.2013 / 11:29

פרץ, שהוסט העונה לעמדת המגן הימני, עשוי לחזור לחוד במשחק נגד עכו, נוכח מצוקת החלוצים בסגל. סבע עדיין בספק

ראובן עטר עשוי לשנות לראשונה את מערך קבוצתו החדשה מכבי נתניה עם החזרתו של עומר פרץ לעמדת החלוץ, כשעמית שומוביץ' יאייש את עמדת המגן הימני. פרץ הוסט העונה לעמדת המגן הימני שם הציג יכולת טובה לאורך משחקים רבים, אלא שכעת, לאור מצוקת החלוצים בסגל של נתניה, עטר החל לתרגל אותו חזרה בעמדה הקדמית כאשר המגן הצעיר, שלאחרונה יצא מהרוטציה, עשוי לחזור לכושר משחק. נתניה, שמדורגת במקום הלפני אחרון, תשחק בשבת בחוץ נגד הפועל עכו.

אתמול (שלישי) נערך משחק אימון בין הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער, כשפרץ פתח כחלוץ יחיד ואף כבש את אחד השערים בנצחון של הבוגרים 0:4. מלבד פרץ גם עלי חטיב וירדן כהן, שנכנס כמחליף, הבקיעו שערים בנוסף לשער עצמי אחד שחתם את התוצאה.

שחקן מכבי נתניה, עומר פרץ. ברני ארדוב
כבש גם במשחק האימון נגד הנוער. פרץ/ברני ארדוב

אחמד סבע הפצוע לא לקח חלק במשחק האימון והוא בספק למשחק החוץ נגד הפועל עכו, אך בנתניה היו מעודדים מכך שהחלוץ התאמן היום לראשונה מיום רביעי, אז נפצע באימון אך הוא עדיין בספק למשחק בשבת. גם לירן שריקי חלוץ קבוצת הנוער לא יוכל לשחק בשל כרטיס אדום שספג במשחק נוער. אם סבע לא יוכל לשחק פרץ יפתח כחלוץ בודד, ומחתיו ישחקו דראגן צראן, פיראס מוגרבי ועלי חטיב.

לואיג'י צ'נאמו מרגיש טוב יותר והוא צפוי לחזור גם כן להרכב על חשבונו של רובי לבקוביץ'. בקבוצה פסימיים לגבי הסיכויים שקובי דג'אני יחזור כבר ביום שבת לסגל אך מקווים שיוכל לחזור בקרוב ולא ייעדר עוד זמן רב.

במועדון הבהירו לשחקנים עד כמה קריטי המשחק מול עכו כשלכולם ברור שהפסד נוסף יסבך מאוד את הקבוצה ויקשה עליה להישאר בליגה "זה לא קרב על שש נקודות זה קרה על עונה שלמה" אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה "לא משנה איך נשחק ואנחנו לא צריכים לחשוב על כדורגל יפה אלא רק על תוצאה, את המשחק הזה אנחנו חייבים לנצח אחרת ניכנס לכדור שלג שיהיה קשה לעצור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully