וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה בין מכבי תל אביב ואלקטרה יסתיים בתום העונה?

26.3.2013 / 21:41

הצדדים במגעים על הארכת החוזה, שנחתם ב-2008 ומוערך ב-10 מיליון ד'. בלאט השווה בין חג הפסח למצב של מכבי

לאחר חמש שנים, מכבי תל אביב תסיים בסיום העונה את חוזה האימוץ עם חברת אלקטרה. כזכור, החוזה בין הצדדים נחתם בשנת 2008 ומוערך בכ-10 מיליון דולר. עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי בין מכבי תל אביב לאלקטרה כבר החלו שיחות על אופציה להארכה נוספת של ההתקשרות בין הצדדים. יש לציין כי כניסת המשקיעים למכבי תל אביב, אם אכן ייחתם החוזה, לא קשורה לתום החוזה של מכבי עם אלקטרה.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לצד דייויד פדרמן. ברני ארדוב
ימשיכו עם אלקטרה? מזרחי ופדרמן/ברני ארדוב

במהלך השנים נבדקו פניות רבות של משקיעים שפנו מיוזמתם למכבי, אולם קברניטי הקבוצה מקפידים לבדוק את ההתנהלות ואופיים של המשקיעים הפוטנציאלים, ובימים אלה מתקיים משא ומתן מתקדם עם שותף פוטנציאלי חדש. טיוטות חוזה בין הצדדים כבר הוחלפו.

בתוך כך, מכבי תל אביב תקיים מחר (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב מול בשיקטש. ערב החג קיים המועדון טקס הרמת כוסית חגיגית בהשתתפות ההנהלה והשחקנים. במהלך האירוע אמר היו"ר שמעון מזרחי בין השאר: "אני רוצה להגיד לכם שאנחנו מאוד מעריכים את המאמצים שלכם ואת מה שעשיתם עד עכשיו, גם אם הדברים עדיין לא הסתיימו". המאמן דיוויד בלאט, שהסביר בקצרה על חג הפסח, ניצל אותו כדי לדרבן את שחקניו: "אם נרצה לערוך השוואה בין החג למצב שלנו, גם אנחנו הצלחנו להימלט ממצב מאוד קשה וחזרנו למשחק".

מכבי ת"א: כניסת המשקיע החדש מתקרבת

אבנר קופל יפתור את הסכסוך בין המנהלת לארגון השחקנים?

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully