וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוזהו של שיימן יוארך בשנתיים נוספות

25.3.2013 / 12:43

לאור ההנחה כי טואטחה יימכר ובהתאם לאופציה, המגן יישאר עד קיץ 2015. תמיר כהן שוב נפצע, משומר ערך אימון ריצה בלבד

one

מכבי חיפה תאריך בקרוב את חוזהו של המגן השמאלי שמואל שיימן בשנתיים נוספות, עד קיץ 2015. ההחלטה שהתקבלה בשבועות האחרונים מגיעה על רקע ההערכה כי המגן טאלב טואטחה יעזוב בקיץ, לאחר שיגיעו לגביו הצעות מאירופה וגם לאור היכולת ששיימן גילה במשחקים בהם פתח בהרכב. לאחרונה הייתה התעניינות מצד סלטיק בשני מגנים ישראלים, אחד מהם הוא טואטחה, אך הקשר לא חודש וייתכן שאלופת סקוטלנד תעקוב אחרי השחקן ביורו הצעירות בקיץ.

שחקן מכבי חיפה, שמואל שיימן. טל לוי
בונים עליו לעתיד. שיימן/טל לוי

המגן אייל משומר ערך היום (שני) אימון ריצה בלבד וכרגע ההערכה היא שהוא לא יפתח מול מכבי תל אביב, שכן מאז הפציעה הוא לא ערך אימון מלא והקבוצה תחדש את אימוניה רק ביום רביעי. מאוחר יותר היום תתקבל הערכה מדויקת יותר. מי שכן ערך אימון מלא וכשיר למשחק הוא אביחי ידין.

תמיר כהן חסר המזל שוב נפצע והוא סובל ממתיחה בשריר הקדמי של הירך ואמור לנוח מספר ימים. הקשר לא נכלל בסגל במחזורים האחרונים וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, הוא אמור לעזוב בקיץ תמורת פיצוי וכבר נפגש עם ההנהלה בנושא הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה, תמיר כהן, מול שחקן מכבי תל אביב, מואנס דאבור. ברני ארדוב
חוסר מזל משווע. תמיר כהן/ברני ארדוב

הירוקים, שעדיין נאבקים על האליפות, יחלו בקרוב מאוד בהכנות לעונה הבאה. כזכור, סטפן שצ'פוביץ', שלומי ארבייטמן ודודו ביטון הם שמות שכבר עלו כמועמדים לחיזוק. ההנהלה תיפגש בקרוב עם דקל קינן ותציע לו חוזה ארוך טווח. קינן ייפגש עם סוכניו ואם יחליט להישאר עונה נוספת בישראל, הוא אמור לסיים את הקריירה במועדון.

בחיפה שמחו לקבל מסרים מהנהלת מכבי נתניה לגבי המשך דרכו של ראובן עטר, שחוזהו יותר סופית אם הקבוצה מעיר היהלומים תישאר בליגה. המאמן אריק בנאדו קיבל אמש את הרכב החדש במסגרת השדרוג לו הוא זכאי מתוקף תפקידו כמאמן מכבי חיפה - ג'יפ הונדה CRV. בנאדו: "הנסיעות מדי יום למתחם האימונים בכפר גלים, לבטח עכשיו, יהיו מעתה הרבה יותר נוחות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully