וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרום אמריקה: רק 1:1 לארגנטינה בבוליביה

האלביסלסטה פיגרו, אבל הצליחו לחלץ נקודה משער של באנגה. מסי החמיץ הזדמנות לנצח. אורגוואי הסתבכה עם 2:0 בצ'ילה

אחרי האקשן של סוף השבוע, מחזור מרתק נוסף במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם ארבעה משחקים נוספים. מוליכת הבית ארגנטינה השיגה 1:1 בגבהים של בוליביה. אקוודור הביסה 1:4 את פרגוואי האומללה. צ'ילה סיבכה את אורוגוואי עם 0:2, וקולומביה הפסידה 1:0 בונצואלה.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
עדיין בלי שער מול בוליביה. מסי מתוסכל/AP

בוליביה - ארגנטינה 1:1

ארבע שנים חלפו מאותו 6:1 נורא מבחינת הארגנטינאים בלה פאס ונראה שלפחות באופן חלקי הם למדו את הלקח. ארגנטינה אומנם נקלעה לפיגור, אבל שיחקה כדורגל נבון, השיגה שוויון ויצאה עם נקודה ממשחק חוץ לא פשוט, בדרך הבטוחה למונדיאל.

אחרי 25 דקות שקולות יחסית מרסלו מרטינס הרים את האליפים ביציעי סטאדיו הרננדו סילס כשכבש והעלה את בוליביה ל-0:1. אלחנדרו צ'ומקרו הגביה מצד ימין של רחבת ארגנטינה ומרטיס נגח בעוצמה מקרוב כדי להעניק יתרון לבוליביה. הפיגור העיר את ארגנטינה שהחלה ללחוץ את המארחת. מסי חיפש את רודריגו פלאסיו וקלמנטה רודריגז ובסופו של דבר האורחים מצאו את השוויון. בדקה ה-44 מסי הכניס כדור לקלמנטה רודריגז, שהרים מאגף שמאל כדור למרכז הרחבה ושם היה אבר באנגה, שנגח כדור לא חזק אך מדויק פנימה וקבע 1:1 במחצית הראשונה.

מסי המשיך ללהטט בדקות הפתיחה של המחצית השנייה, וארגנטינה שלטה במרכז השדה אולם לא הצליחה ליצור מצבים ליד שערו של סרחיו גלארסה. שבע דקות לסיום הפרעוש היה חייב להכריע את המשחק, אבל כנראה שהאוויר נגמר לו ברגע הלא נכון והוא החמיץ בצורה רשלנית באחד על אחד והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות צודקת, 1:1 שלישי ברצף בין הנבחרות. מסי אגב, שוב נותר ללא שער מול בוליביה, הנבחרת היחידה בדרום אמריקה מולה טרם מצא את הרשת.

אחרי 11 משחקים לארגנטינה יש 24 נקודות והיא ממשיכה לשמור על המקום הראשון. בוליביה כבר לא תעשה את הדרך לברזיל בקיץ הבא.

אנחל די מריה ארגנטינה מול וולטר וייסאגה בוליביה. AP
הלך קצת יותר טוב מאשר בפעם הקודמת. די מריה/AP

אקוודור - פרגוואי 1:4

צעד גדול לאקוודור בדרך למונדיאל. הניצחון הזה העלה את המארחים ל-20 נקודות והם כנראה יסיימו באחד מארבעת המקומות הראשונים בבית, מה שממש אי אפשר להגיד על פרגוואי. פיינליסטית הקופה אמריקה סוגרת את הבית עם שמונה נקודות בלבד והיא בדרך החוצה.

האורחים עלו ליתרון מפתיע אחרי 14 דקות בזכות בעיטה מדויקת ושטוחה של לואיס קבאז'רו מפינת הרחבה, אבל אקוואדור הגיבה עם שלושה שערים. פליפה קאייסדו השווה בדקה ה-37 בנגיחה מקרוב ועם פתיחת המחצית השנייה המארחת השלימה מהפך עם שערים של ג'פרסון מונטרו (49) וכריסטיאן בניטס (53). פאבלו אגייאר נעץ את המסמר האחרון עם שער עצמי בדקה ה-75.

צ'ילה - אורוגוואי 0:2

הצ'יליאנים חלפו על פני הסלסטה עם ניצחון ביתי יקר שהקפיץ אותה למקום הרביעי בבית. המקומיים השיגו חצי נקמה על ה-4:0 המשפיל במונטיבידאו בנובמבר עם שערים של אסטבן פארדס בדקה ה-10 ואדוארדו וארגס בדקה ה-78, והאורגוואים, שנעצרו רק בחצי הגמר במונדיאל 2010, צנחו עד למקום השישי והם נמצאים בסכנה ממשיך להחמיץ את הטורניר.

ונצואלה - קולומביה 0:1

גם ונצואלה כבר מקדימה את אורווגאי אחרי ניצחון מרשים על השלישית. המקומיים התאוששו במהירות מהתבוסה 3:0 לארגנטינה עם שער מוקדם של סלומון רונדון בדקה ה-13. הקולומביאנים, שחגגו 0:5 על בוליביה רק לפני ארבעה ימים, איבדו את המקום השני בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully