וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אסור שהמשחק הקודם מולם ייצא לכם מהראש"

24.3.2013 / 13:22

מאמן הפועל חיפה דרבן את שחקניו לקראת המשחק בסכנין. דנקוביץ' יצא לחופשה מיוחדת בסרביה: "רק רצה לשאוב כוחות"

חלוצה של הפועל חיפה סטפן דנקוביץ' שוהה בימים האחרונים בחופשה בסרביה אך צפוי לחזור בימים הקרובים לישראל. דנקוביץ' מאוכזב מאוד ממעמדו ומהעובדה שהעונה לא הצליח למצוא את מקומו בהרכב, ונראה שיעדיף למצוא בעונה הבאה קבוצה אחרת. עם זאת חבריו טוענים שמטרת החופשה הייתה לנוח ולא לחפש קבוצה אחרת: "סטפן ניצל את הפגרה כדי לחזור קצת לסרביה, לשאוב כוחות ולחזור לישראל כדי להשפיע ולעזור לקבוצה ביישורת האחרונה". דנקוביץ' הסובל מנקע ימשיך בטיפולים כשיחזור לארץ, ובקבוצה מאמינים שהוא יחליט לעבור ניתוח רק בסיום העונה.

סטפן דנקוביץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
עדיין רוצה לעזור. דנקוביץ'/ברני ארדוב

מלבד דנקוביץ' גם טובראנו פינאס ו-ולדימיר גלושצ'ביץ' נעדרו מהאימון היום. פינאס לא חש בטוב, וגלושצ'ביץ' סובל כבר כשבוע מכאבים ברגלו ועובר טיפולי פיזיותרפיה. למרות החיסורים בחיפה מאמינים שלרשות ניר קלינגר יעמוד סגל מלא לקראת המשחק המכריע מול בני סכנין ביום שני. קלינגר אמר היום לפני האימון לשחקנים: "המשחק האחרון מול סכנין לא יוצא לי מהראש כבר תקופה ואסור שהוא ייצא לכם. שלא נחשוב ולו לרגע שהשלמנו את המשימה. אנחנו חייבים להגיע נחושים ולנצח את סכנין בחוץ".

בקבוצה מאוכזבים מאוד מהחלטת ההתאחדות לערוך את המשחק ערב חגיגות המימונה וחוששים שהדבר יגרום להרבה אוהדים להיעדר ולא להגיע למשחק החוץ. כמו כן גם חלק מהשחקנים שחוגגים את החג התאכזבו לשמוע על המשחק. לאחר האימון ערכו במועדון הרמת כוסית לכבוד חג הפסח כאשר קלינגר בירך את השחקנים וגם המנכ"ל אפריים גבאי איחל לשחקנים חג שמח ובירך אותם גם בשם הבעלים יואב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully