וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: שטיגליץ זכה באליפות במשקל סופר בינוני

הגרמני גבר בקרב גומלין שנערך בארצו על ארתור אברהם והחזיר לעצמו את החגורה אחרי נוקאאוט טכני בסיבוב הרביעי

ארתור אברהם, ארמני-גרמני, ניצח את רוברט שטיגליץ באוגוסט האחרון ולקח לו את חגורת אליפות העולם במשקל סופר בינוני של ה-WBO. עברו שבעה חודשים, והשניים חזרו לזירה, כששטיגליץ רוצה להחזיר את מה שהיה שייך לו במשך שלוש שנים. ההערכות דיברו על קרב ארוך ואמיד מצד שני היריבים, כמו שהיה בקרב הראשון. אבל לרוברט שטיגליץ היו תוכניות אחרות. האיש והשם, כמו דמות מסרט של טרנטינו, התנפל על אברהם מהפעמון הראשון, וגרם למתאגרף היציב שמעולם לא ספג נוקאאוט, להיראות כמו צל של עצמו.

רוברט שטיגליץ (שמאל) מול ארתור אברהם. GettyImages
שטיגליץ/GettyImages

אברהם, שביום יום מזכיר איליה יברויאן, ספג בסיבוב השני מכה חזקה לעין שמאל, והעין נסגרה לחלוטין. לאחר כמעט שלושה סיבובים בשליטה מוחלטת של שטיגליץ, העניינים התחממו והתבשל המשך קרב קטלני. אבל בהפסקה שבין הסיבוב השלישי לרביעי הדוקטור שלצד הזירה הגיע לאבחן את מצבו של אברהם המעורער. העין לא נפתחה, והרופא פסק על סוף הקרב.

אברהם נראה כלא מבין מה קורה, שטיגליץ ופמלייתו היו באוויר. התואר חוזר הביתה, אחרי שבעה חודשי היעדרות. בסיום הקרב צייץ אנדרה וורד, המתאגרף הטוב ביותר במשקל הזה וכיום השני בעולם: "מוריד את הכובע בפני שטיגליץ. קרב טוב". בקרוב אולי נראה את וורד ושטיגליץ באותה זירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully