וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: נדחתה פגישתם של גאידמק וניר ברקת

23.3.2013 / 23:52

הבעלים לא יגיע לארץ כמתוכנן, האוהדים יפגינו מול בית ראש העיר. בקבוצה יודעים: "הפסד או שניים ונהיה פייבוריטים לירידה"

one

בבית"ר ירושלים קיוו שפגישתם של ראש העיר ניר ברקת והבעלים ארקדי גאידמק, שתוכננה להתקיים מחר (ראשון), תביא עימה בשורות ושהשניים אולי אף יצאו בהצהרה משותפת לגבי עתיד הקבוצה בהרמת הכוסית המתכוננת, אולם גאידמק, שאמור היה להגיע לישראל בסוף השבוע, ביטל נכון לעכשיו את הגעתו, מה שהוביל לביטול הפגישה. מועד חדש לקיומה לא ידוע כרגע ובקבוצה מקווים כי היא תיערך לאחר החג על מנת שהם יוכלו לקבל את הכיוון אליו הולכת בית"ר בעונה הבאה.

ללא קשר לביטול הפגישה, ברקת יגיע מחר כמתוכנן להרמת הכוסית של המועדון בבית וגן, אליה צפויים להגיע גם לפחות 100 אוהדים, במטרה להמשיך במחאה נגד גאידמק והנהלת המועדון. כעת, גם ברקת עצמו נכנס לרשימת הגורמים נגדה מוחים האוהדים, זאת בשל רצונו לראות את גאידמק ממשיך במועדון. האוהדים אף קיבלו אישור לערוך הפגנה מול ביתו של ראש העיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים יפגינו מול הבית שלו. ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שזכתה ליום חופש, תשוב בית"ר להתאמן מחר. השחקנים התלוננו על כך שלא זכו ליומיים חופשיים בסוף השבוע כמקובל בשבועות בהם אין משחק, זאת במיוחד לאור העובדה שלא מעט מהם סובלים מפציעות והאווירה במועדון שלילית. זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב נראים מדוכדכים ומפעילים לחצים על מנת לזכות במספר ימי חופשה בבית. בשלב זה הבעלים גאידמק חושש מההשלכות של מצב בו השניים יסרבו לחזור לישראל והוא מסרב לבקשה.

בבית"ר ידונו בימים הקרובים בפיתרונות אפשריים להפסקת אש עם האוהדים, במטרה שאלה יתמכו בקבוצה במאבקי התחתית. בקבוצה אמרו: "אי אפשר להתעלם מכך שבמצב הנוכחי אנחנו רחוקים הפסד או שניים מלהפוך לפייבוריטים לירידה והשחקנים בכלל לא עם הראש במאבקים האלה. חייבים למצוא את הדרך לאחד את השורות, בכל צורה שהיא, גם אם כל אחד מהצדדים יצטרך לדעת לוותר במקומות מסוימים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully