וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה ברשישת: "אנחנו בהלם מהירי על לנקרי"

22.3.2013 / 15:39

בעקבות הירי על ראש עיריית עכו, יו"ר המועדון אמר: "מאחלים לו החלמה מהירה". על העברת התקציב: "מאמין שהנושא ייסגר"

הידיעות על הירי לעבר ראש עיריית עכו שמעון לנקרי תפסו את קבוצת הפועל עכו בהלם. רק ביום רביעי האחרון נפגש יושב ראש המועדון יהודה ברשישת עם לנקרי כדי לקדם את חידוש העברת התקציב, והבוקר (שישי) הזדעזעו במועדון לנוכח המעשה. כידוע, לנקרי נורה בידי אלמוני במכוניתו סמוך לצומת ג'וליס, פונה לבית חולים בנהריה כשהוא בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייו.

"מאמצע הלילה התחילו לרוץ הטלפונים והשמועות", מספר היום ברשישת. "זה ממש מצער. אני בהלם כי רק השבוע נפגשנו ודווקא כשהתקדמנו לגבי העברת התקציב, המעשה הזה קרה, וזה חבל. אנחנו מגנים כל מעשה מהסוג הזה, ומאחלים לראש העירייה החלמה מהירה. אני מכיר את ראש העירייה ברמה האישית עוד לפני כן אם כי לא היו בינינו יחסים קרובים. מה שחשוב עכשיו הוא לאפשר לו להחלים כמה שיותר מהר".

לגבי נושא העברת התקציב למועדון, אמר היושב ראש: "אני מאמין שהנושא ייסגר כי הבנתי מראש העירייה שרוצים להתקדם ולקבל את התקציב. אין לנו בעיה עם הדרישה להכניס ביקורת לקבוצה, ובתנאי שהביקורת תיעשה על כל העמותות והקבוצות בעיר".

בתוך כך, בהפועל עכו יתחילו בתחילת השבוע הבא להתכונן ברצינות למשחק החשוב נגד מכבי נתניה על שש נקודות, כאשר בשלב הזה נראה שסגל מלא יעמוד לרשותו של יובל נעים אחרי שאמייה טגה ריצה עונש הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully