וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של אליהו, ייעדר מהמשחק ביוון

22.3.2013 / 19:30

פורווורד מכבי תל אביב החולה יחמיץ את המשחק עם אולימפיאקוס (21:00, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות)

מכבי תל אביב תתארח הערב (שישי) בהיכל השלום והאחווה בפיראוס כשתפגוש את אולימפיאקוס במשחק החשוב ביותר עבורה העונה. הצהובים יודעים שהפסד ליוונים יחסל כמעט לחלוטין את סיכויי ההעפלה לשלב ההצלבה, בעוד ניצחון יקרב אותם בצורה משמעותית להבטחת הכרטיס לשלב הבא. ליאור אליהו לא צפוי לשחק הערב בשל המחלה ממנה סובל החל מאמש, כשהבוקר חלה החרפה במצבו. בקבוצה עשו מאמצים להכשיר את הפורוורד, אך יודעים שהסיכוי שיציג את יכולתו הרגילה הוא נמוך מאוד, ואליהו לא יתלבש למשחק החשוב.

"אולימפיאקוס אמנם ניצחו אותנו בנקודה בנוקיה, אבל זה הולך להיות משחק חדש ואנו עושים הכול כדי שננצח", אמר דיוויד לוגן לוואלה! ספורט. "זה משחק חשוב ואנו מסתכלים משחק אחר משחק. צריכים להגיע למשחק מולם מרוכזים. זה אולם חם אבל שיחקנו כבר במקומות כאלו בעבר". לוגן ניתח את המומנטום החיובי של קבוצתו: "כולם תורמים ואנחנו מגיעים עם ביטחון. יש לנו עוד כמה משחקים ונראה מה יהיה ובאיזה מצב נהיה. כולם רוצים להוציא כמה שיותר בעונה הזו. בשביל משחקים כמו מול אויליפיאקוס אנחנו משחקים כל העונה".

דייויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דייויד לוגן: "כולם רוצים להוציא כמה שיותר בעונה הזו"/ברני ארדוב

גם שון ג'יימס מתכונן לאווירה העוינת הערב: "תהיה אווירה סוערת ומתוחה מהקהל שלהם, כי מאבק חשוב גם להם", אמר ג'יימס לוואלה! ספורט. "לא משנה מה היה בינינו במפגש הקודם, אנו צריכים לצאת ולשחק את הכדורסל שהצגנו עד כה, את הכדורסל של מכבי. יש לאולימפיאקוס שחקנים כישרוניים וכמובן שצריכים לעצור את השחקנים המרכזיים שלהם ולעשות הכול כדי להשיג את הניצחון החשוב הזה".

ג'יימס הוסיף: "המפתחות לניצחונות הרצופים שהשגנו הם ששיחקנו חזק ונלחמנו. ומה אנו צריכים לעשות מול אולימפיאקוס? שוב, לשחק חזק, אנחנו רוצים מאוד להצליח ולהמשיך הלאה. הניצחונות האחרונים הושגו גם בגלל הרצון האדיר שלנו להמשיך הלאה. יש לנו כקבוצה את הכישרון, אז הכל זה עניין של לבוא ולשחק. אנחנו צריכים להציג כל טיפת אנרגיה כי יש לפנינו עוד דרך ארוכה".

עדכון ראשון: 10:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully