וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "אין שחקן מתאים יותר מייני לתפקיד הזה"

21.3.2013 / 12:06

בנבחרת מנתחים את המערך שמכין גוטמן לקראת פורטוגל. השחקנים חלוקים: האם ההרכב מהווה חוסר אמון בליגת העל?

לאחר שמאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן תרגל אתמול (רביעי) לראשונה 11 שחקנים בהרכב שלו, בנבחרת התפנו לדבר על אופי השיטה לקראת המשחק מחר מול פורטוגל. "השיטה שתורגלה לקראת פורטוגל היא הטובה ביותר למשחק מולה", הסבירו בנבחרת. "אם לא נשים דגש על שמירה בחלק שבין הקישור להתקפה, יהיה קשה מאוד להפתיע. פורטוגל פייבוריטית ברורה ואם רוצים לנטרל אותה צריך לנסות ולהתמודד עם החלק הקדמי.

שרן ייני נבחרת ישראל. קובי אליהו
"האחריות של הקישור האחורי וייני תהיה גבוהה מאוד". ייני/קובי אליהו

"האחריות של הקישור האחורי וייני תהיה גבוהה מאוד. אין שחקן מתאים מייני לתפקיד הזה", הסבירו בנבחרת את ההחלטה של גוטמן ויוסי אבוקסיס להוסיף את ייני בתפקיד הקשר האחורי שלא אויש בנבחרת. חלק מהשחקנים הסכימו אתמול כי ההרכב שגוטמן תרגל מהווה חוסר אמון בליגה הישראלית, אך בנבחרת ושחקנים אחרים דחו את הטענות. מלבד קינן, גם אלעד גבאי, אבי ריקן, מהראן ראדי, גל אלברמן ואלירן עטר יפתחו על הספסל. איתן טיבי, שרן ייני ואולי ערן זהבי הם נציגי ליגת העל היחידים בהרכב.

דודו אוואט יוסי בניון שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
צפוי להשתלב. בניון/קובי אליהו

הקפטן יוסי בניון יפתח על הספסל, אך צפוי להשתלב במשחק. הרביעייה ההגנתית תכלול את יובל שפונגין, טיבי וטל בן חיים שלא מקבל כמעט דקות בק.פ.ר. בעמדת המגן השמאלי ישנה עדיפות לרמי גרשון על פני גל שיש. היום יוחלט מי ישחק לצידו של ביברס נאתכו - זהבי או בירם כיאל.

בשעה 14:00 (ישיר בוואלה!) תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים בהשתתפות גוטמן ובניון. לאחר מכן ייערך האימון המסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully