וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ברשישת ולנקרי נפגשו כדי לדון בתקציב

20.3.2013 / 18:24

ראש עיריית עכו הבהיר ליו"ר כי התנאי להעברת התקציב הוא ניתוקו של וייצמן מהקבוצה ומינוי נציג לתפקיד יו"ר ועדת ביקורת

אחרי המתנה מרובה, סוף סוף התקיימה היום (רביעי) פגישה בין אנשי הפועל עכו לעיריית עכו בכדי לקדם את נושא העברת הכספים אל קבוצת הכדורגל. יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת הגיע ללשכתו של שמעון לנקרי ונועד גם עם מנכ"ל העירייה אוהד שגב, כשהשלושה ערכו היכרות ראשונית. לנקרי אמר לברשישת כי מבחינתו הוא ראוי לבצע את תפקיד יושב ראש הקבוצה הן בשל כישוריו העסקיים והניהוליים והן בשל האהבה שלו לקבוצה.

יהודה ברשישת יושב ראש הפועל עכו. יגאל סוויסה, הפועל עכו, ספק 500
יצטרך להעלות את הנושא בפני הנהלת העמותה. ברשישת/ספק 500, יגאל סוויסה, הפועל עכו

עוד הודיע לנקרי לברשישת כי ככל שנושא ניתוקו של ציון וייצמן מהקבוצה יגיע לכדי סיום ממשי, הן מבחינת הרישומים והן מבחינת מעורבותו בקבוצה מאחורי הקלעים, תשוב העירייה להמשיך ולתמוך בקבוצה ויחד עם ההנהלה תעשה כל שביכולתה להמשיך ולקדם את הפועל עכו ולפתח את מחלקת הנוער והילדים.

לנקרי הבהיר לברשישת כי תמיכת העירייה תשוב להתקיים בתנאי שימונה לעמותה נציג מטעם העירייה לתפקיד יו"ר ועדת הביקורת, שמתפקדיו יהיה לבקר ולוודא שכל הכספים הציבוריים המועברים מהעירייה לעמותה מתנהלים כסדרם. עוד ציין לנקרי כי ההחלטה למנות יו"ר ועדת ביקורת תחול גם על עמותות נוספות המקבלות מהעירייה תמיכות כספיות משמעותיות. בתום הפגישה סוכם כי ברשישת יעלה את הנושא בפני הנהלת העמותה ויעדכן את לנקרי באשר להחלטת העמותה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully