וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של ברקת: גאידמק יזרים כסף ולא יתערב בניהול

20.3.2013 / 10:06

ראש עיריית ירושלים מנסה למצוא פיתרון למצב הקשה של המועדון. ברקת: "מבחינתי, פירוק הקבוצה לא על הפרק"

one

חוסר הוודאות בבית"ר ירושלים יוצר מתח נוראי סביב המועדון, מתח אשר ביחד עם מחאת האוהדים, הכישלון המקצועי וסכנת הירידה שמרחפת - מעלים הרבה סימני שאלה בנוגע ליכולות ההישרדות של המועדון לעונה הבאה. במיוחד כשברקע ישנן התחייבויות וגירעון בסך של כ-7 מיליון ש"ח.

מי שלוקח את העניינים בידיים הוא ראש העיר ניר ברקת, שמנסה למצוא פיתרונות לכל הסיטואציה הבעייתית. אם בישיבת הדירקטוריון של המועדון לפני כחודש הגיע ברקת ואמר כי הוא ערב לכסף הוא גאידמק מבטיח (כ-2-1.5 מיליון דולר) גם ברקת יודע שבעקבות מחאות האוהדים, ההטרדה של גאידמק ובנותיו וההפגנה מול ביתו, הבעלים כבר אינו מתלהב להעביר את הכספים ועשוי לקחת צעד אחורה. גאידמק צפוי לנחות היום ובימים הקרובים להיפגש עם ראש העיר ועם היו"ר איציק קורנפיין שינסו לשכנע אותו כי הסיוע הכלכלי לקבוצה בעונה הבאה הוא קריטי.

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
יזרים ויזוז? גאידמק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ברקת נפגש אתמול עם מספר אנשי עסקים באירוע בר במצווה לבנו של שמוליק לוי ואף שוחח עם אנשי הדירקטוריון. כל מי שנתקל בברקת אתמול ושאל אותו לגבי עתידה של בית"ר שמע את אותה התשובה: "יהיה בסדר, אנחנו עובדים על מספר פתרונות אפשריים ואחרי שנרגיע את ארקדי נוכל להתקדם ולראות איך לאחד את השורות מחדש".

אחד הרעיונות שברקת חושב עליהם בימים האחרונים הוא לשכנע את גאידמק להעביר סכום כסף מסוים כתמיכה ואף לסייע לו בתרומות, כאשר במקביל גאידמק ייקח צעד אחורה ולא יהיה גורם משפיע בקבוצה שתנוהל על ידי הדירקטוריון, אם וימשיך להתקיים. דרך נוספת היא להמשיך במתכונת הנוכחית, תחת קורנפיין עד למציאת רוכש או קבוצת רוכשים בחודשים הקרובים.

בכל מקרה ברקת הבטיח לנוכחים: "בית"ר לא תלך לפירוק. המצב לא כל כך קשה ויש פתרונות להכל. פירוק מבחינתי לא על הפרק". אגב, אוהדי בית"ר הציפו אתמול את דף הפייסבוק של ראש העיר וגידפו אותו על התערבותו והרצון שלו לראות אל גאידמק ממשיך במועדון. האוהדים אף מתכננים הפגנה מול ביתו של ראש העיר אם יקבלו אישור לכך ואם לא יערכו אותה מול בניין העירייה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לבית ארקדי גאידמק בהרצליה. מגד גוזני
גאידמק מתוסכל מההפגנות. התקהלות אוהדי בית"ר מול ביתו של הבעלים, השבוע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully