וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "מה רוצים, שנארח בקרית אליעזר?"

18.3.2013 / 20:32

סכנין גוררת רדיוס, ומשיחות עם המשטרה עולה שלא תורשה לארח את קרב התחתית מול הפועל חיפה גם באום אל פאחם

one

בבני סכנין חוששים שהקבוצה לא תוכל לארח באום אל פאחם את משחק הרדיוס מול הפועל חיפה, זאת לאחר שיחות שערכו עם ראשי המשטרה. הדבר יצא בעיה גדולה אצל ראשי סכנין, שכועסים מאוד גם כך על העונש שספגה הקבוצה ומקווים שהערעור שהגישו יתקבל ביום רביעי. "מה רוצים, שנארח בקרית אליעזר?", שאל היו"ר מוחמד אבו יונס. "זה משחק שיכול להשפיע על הירידה ועכשיו מקשים עלינו. גם לא לארח בבית וגם לא באום אל פאחם? המגרש שם מאושר לליגת העל, ופתאום יש בעיות? אני כבר לא מבין מה רוצים מאיתנו".

בקרב חלק גדול מהשחקנים קיים כעס גדול על העובדה שבהתאחדות החליטו לפצל את המחזור ואת משחקי הפלייאוף התחתון לשני מועדים נפרדים. סכנין תשחק למעשה לאחר שרוב משחקי הפלייאוף התחתון ישוחקו. "איך יכול להיות שמשחקים כל כך מכריעים לא משוחקים באותה השעה?", אמר שחקן בכיר במועדון. "במקום לשמור על התחרותיות מביאים למצב בו אנו משחקים אחרי כולם, ומגיעים למשחק שוב מתחת לקו האדום. זה יכניס את כל המערכת ללחץ. איך לא חושבים על דברים כאלה?".

בקבוצה עסוקים גם בעניינים הבריאותיים, כשאדיר טובול עדיין פצוע. במועדון מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה. גם אימורו לוקמן, שככל הנראה סובל ממתיחה ולא מקרע בשריר הירך האחורי כפי שחששו בסכנין, עדיין בספק. מהמשחק ייעדרו בוודאות אלכסנדר דוידוב (גמר את העונה), עלי עוסמאן וחמד גנאים (צהובים). "לא משנה כמה חיסורים יהיו לנו, אנחנו יכולים לנצח", אמר שחקן. "הפועל חיפה במומנטום טוב, אבל אנחנו יודעים שבסיטואציה מסוימת, ניצחון שלנו יגרום לנו להעפיל מעל הרבה קבוצות. אנחנו מסוגלים לעשות זאת".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. קובי אליהו
"ה משחק שיכול להשפיע על הירידה ועכשיו מקשים עלינו. גם לא לארח בבית וגם לא באום אל פאחם? המגרש שם מאושר לליגת העל, ופתאום יש בעיות? אני כבר לא מבין מה רוצים מאיתנו". אבו יונס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully