וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב: המירוץ המלא בוטל

18.3.2013 / 14:59

המירוץ ל-42.2 קילומטרים, שהיה אמור להתקיים ביום שישי הקרוב, בוטל בסופו של דבר סופית בגלל מזג האוויר החם

עיריית תל אביב בישרה היום (שני) הודעה מאכזבת לאלפי רצים: המירוץ המלא במרתון תל אביב, שאמור היה להתקיים ביום שישי הקרוב, בוטל.

כזכור, אירועי המרתון ביום שישי האחרון הסתיימו בצורה טרגית, עם מותו של אחד המשתתפים. בעקבות הביקורת הגדולה על העירייה, ובעקבות מזג האוויר החם שצפוי להיות גם בסוף השבוע הקרוב, התקבלה ההחלטה לבטל את האירוע.

כאמור, זו אכזבה גדולה מאוד עבור כ-2,000 רצים, שהתכוננו בארבעת החודשים האחרונים לריצה למרחק המלא. אלפי הרצים קיוו להשלים את המסלול המלא - 42.2 קילומטרים - ביום שישי האחרון, המתינו מספר ימים אחרי הדחייה הראשונית של המרתון, ועתה יאלצו לחכות להזדמנות אחרת.

כזכור, מספר ימים לפני קיום המרתון, הודיעו המארגנים, בעקבות לחץ של משרד הבריאות, שהמקצה למרחק המלא (42.2 קילומטרים) נדחה בשבוע, בעוד ששאר המקצים התקיימו ביום שישי האחרון, והסתיימו באירוע הטרגי בו מצא את מותו מיכאל מיכאלוביץ'.

כ-2,000 רצים היו רשומים למרתון המלא, שהיה אמור להתקיים ביום שישי הקרוב בפארק הירקון. אחרי אירועי יום שישי, חיכו הרצים לעדכונים באתר הרשמי של מרתון תל אביב ובעמוד הפייסבוק, אולם שם נמסר על ידי המארגנים, שהודעה רשמית וסופית תימסר ביום שני אחר הצהריים.

בסופו של דבר, הוחלט בעירייה על ביטול המרתון סופית. הסיבה הרשמית הייתה מזג האוויר. ביום שישי הקרוב צפוי להיות מזג אוויר חמים, אך לא כזה המסכן את הרצים. בשעות השיא צפויות כ-26 מעלות, ושעת הזינוק של המרתון הייתה צפויה להיות 5:30 בבוקר.

מדוברות עיריית תל אביב-יפו נמסר: "לאור מזג האוויר הצפוי ביום שישי ובהתאם להמלצות משרד הבריאות, משרד הספורט והגורמים הרפואיים, מרתון תל אביב המלא לא יתקיים ביום שישי הקרוב. הכסף יוחזר במלואו לנרשמים".

לא רק בתל אביב: רץ התמוטט ומת במרתון ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully