וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "לא נצא מזה, גמרנו את עצמנו"

18.3.2013 / 6:53

שחקני בית"ר ירושלים מפנימים את המצב בתחתית ובשאלון בעילום שם הסבירו: הגעת הצ'צ'נים גרמה למשבר. במועדון מודים: "שריקות הבוז הטריפו את סדאייב"

one

נדמה שהאווירה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי ההפסד הביתי 2:1 להפועל רמת גן אמש (ראשון) בטדי ציירה בצורה מושלמת את האווירה בקבוצה. שחקני הקבוצה ישבו בראשים שפופים ובמקום שרה דממה כמעט מוחלטת. העובדה שלמשחק הגיעו רק כ-1,400 אוהדים של הקבוצה בוודאי לא תרמה לאווירה.

המאמן אלי כהן עבר בין כמה שחקנים וניסה לעודד אותם, אך כשהם מרוחקים שש נקודות בלבד מהקו האדום ואחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, נראה שהשחקנים הפנימו לראשונה שהקבוצה נמצאת עמוק במאבקי ההישרדות בליגת העל. "אתם מבינים בכלל שאנחנו יורדים ליגה? אנחנו יורדים ליגה, לא נצא מזה, גמרנו את עצמנו", אמר קובי מויאל בדמעות.

גם בעמדת הראיונות מויאל לא הצליח להסתיר את האכזבה: "אנחנו לא מצליחים לעצור את כדור השלג הזה. גם בלי אוהדים אנחנו צריכים לנצח, בדיוק כמו שהפועל רמת גן עשתה עם עשרה אוהדים. הקהל של בית"ר ירושלים הוא הנכס הכי חשוב והכי חזק והוא לא בא. יש קרע גדול שאני לא יודע אם ניתן לאחות והקבוצה משלמת. 8,000 איש לא מגיעים. היו צריכים להיות כאן עשרת אלפים לפחות".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אתם מבינים בכלל שאנחנו יורדים ליגה?". מויאל/קובי אליהו

בבית"ר מקווים שהיציאה לפגרת הנבחרת תסייע לקבוצה ותעצור את ההידרדרות. המאמן אלי כהן יתמקד בשיפור מצב הרוח בתקופה הזו, אך הוא יודע שהמשימה תהיה קשה. כהן אמר בסיום: "זה מצב לא פשוט בכלל כי הקבוצה לא מוכנה למאבק הזה מבחינה מנטאלית ונצטרך לעשות סוויץ' ולמצוא פתרונות. אין לי מה לדבר על הקהל, הם לא איתנו ונשארנו לבד במערכה. זה לא תירוץ, נילחם עם מה שיש למרות שאני תמיד מקווה שיהיה שינוי ושהם יחזרו".

אגב, במועדון הייתה ביקורת על השחקנים וההתנהלות שלהם לאחרונה ואחד הבכירים אמר כי "עצם זה שהשחקנים התעסקו במשכורות בתקופה כזאת אומרת הכול על המקום בו הראש שלהם נמצא. האוהדים סובבו להם את הראש עם שיחות טלפון והודעות וזה נראה כאילו הם מיישרים איתם קו. אם יקרה הגרוע מכל, כל אחד כאן יצטער על זה בסוף העונה".

זאור סדאייב, ששוב שמע שריקות בוז בכל נגיעה בכדור נראה עצבני במהלך המשחק, ספג כרטיס צהוב והוחלף מחשש שיספוג צהוב שני. אחד מאנשי הספסל אמר בסיום: "הפעם שריקות הבוז הטריפו אותו. אולי בגלל שלא היה הרבה קהל ה-100-200 ששורקים בוז נשמעו חזק".

אגב סדאייב, באימון המסכם לפני המשחק נגד הפועל רמת גן, המאמן כהן חילק לשחקנים דפים וביקש מהם לרשום בעילום שם מה לדעתם הבעיות המרכזיות בקבוצה וכיצד ניתן לפתור אותן. מרבית השחקנים ציינו את צירוף שני השחקנים הצ'צ'נים כבעיה המרכזית שגרמה לקרע עם הקהל והביאה למשבר ממנו הקבוצה לא מצליחה לצאת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברנאר אוננגה שחקן הפועל רמת גן מול זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בקבוצה חששו שהוא יספוג צהוב שני. סדאייב אתמול/קובי אליהו

הערב יערכו אוהדי הקבוצה הפגנת מחאה מול ביתו של הבעלים ארקדי גאידמק בהרצליה. כמה מאות אוהדים צפויים להגיע ולדרוש מהבעלים לעזוב את המועדון. האוהדים הכינו יותר מ-100 שלטים והם ילוו במצלמות וידאו ובשני עורכי דין המייעצים להם ומסייעים להם אסטרטגית על מנת לשמור את המחאה חוקית.

אתמול נפוצו שמועות על כך שגאידמק מתכנן הפתעה לאוהדים בימים הקרובים. בשלב זה הבעלים ממתין לקבלת גיבוי מראש העיר ניר ברקת. אם ברקת יבטיח את המשך הסיוע כולל גיוס תורמים ורוח גבית, גאידמק עשוי להודיע על הישארות במועדון.

גורמים בדירקטוריון של המועדון הזהירו אתמול ואמרו: "אם האוהדים יעברו את הגבול גם ארקדי עשוי לעבור אותו אותו והם יצטערו על זה הרבה שנים. הוא עדיין רוצה להישאר ולתמוך במועדון, אך אירועים כמו ההפגנה מול הבית שלו עשויים להביא אסון על בית"ר".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
כ-1,400 אוהדים בלבד בטדי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully