וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי פסק: לא ימונה מפרק למכבי אום אל פאחם

17.3.2013 / 11:51

הדיון נערך לאור בקשת השחקנים על רקע חובות. פרקליטה: "החובות יכוסו בקרוב". אלטר: "המטרה הושגה"

בית המשפט המחוזי בחיפה פסק הבוקר (ראשון) כי לא ימונה מפרק למכבי אום אל פאחם, זאת בעקבות בקשת ארגון השחקנים למנות מפרק על רקע בקשה שהוגשה לפני כחודשיים, בטענה שהקבוצה לא מצליחה להתנהל כלכלית במשך חודשים ארוכים. את הקבוצה ייצג בדיון עו"ד רועי דניאל.

הסיכום הושג לאחר שבמועדון הבהירו כי הם מתחייבים להעברת הכספים לשחקנים, תוך מתן דגש על עמידה בהסכמים הסוציאליים, ואילו ארגון השחקנים משך את התביעה למינוי מפרק תוך התייעצות עם היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי.

בבקשה נטען כי לאום אל פאחם חובות רבים ובתקופה האחרונה משכורות השחקנים מועברות ישירות מהבקרה התקציבית, אולם יש לפחות חמישה שחקנים להם הקבוצה עדיין חייבת כספים ולא מצליחה לעמוד בהתחייבויותיה חובות מהעונה הקודמת, צ'קים שחזרו לשחקנים, תיקים של שחקנים שמתנהלים מול הקבוצה בהוצאה לפועל, חובות לספקים וחובות אחרים בסך של כחצי מיליון שקלים).

"בית המשפט התרשם מכך שהמועדון פועל להסדרת חובותיה של הקבוצה ובכלל זה קבלת הלוואת מההתאחדות לכדורגל בסך 200 אלף שקל שנועדו לתשלום חובות העבר. אני שמח שבית המשפט היה ער לטיעונים העניינים והכנים של המועדון וכפי שנאמר בדיון, הקבוצה תסיים את תשלום חובותיה בתקופה הקרובה", מסר עו"ד דניאל.

מנכ"ל ארגון השחקנים, אריה אלטר: "המטרה שלנו הושגה ובגדול. לא היתה לנו מטרה לפרק את הקבוצה, אלא שהשחקנים יקבלו את משכורותיהם כמו כל עובד במשחק הישראלי. הקבוצה הבינה שאנחנו לא נוותר, והבינה כי את ההקצבות היא חייבת להפנות לטובת תשלומי החובות לשחקנים. זהו הישג גדול ובשורה נהדרת לשחקנים לפני חג הפסח. ארגון השחקנים נאבק בצורה יומיומית ולעיתים בלתי מתקבלת על הדעת על מנת שהשחקנים, שהם עובדי הקבוצות, יקבלו משכורות. נמשיך לדאוג לכל שחקן ושחקן כדי שיקבל את המגיע לו על פי חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully