וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: טימות'י בראדלי גבר על רסלאן פרובודניקוב

אחרי שספג אש בעקבות הניצחון על פאקיאו, האמריקאי (0:30) שמר על התואר במשקל מעורב: "נתתי את כל מה שהיה לי"

לטימות'י בראדלי היה הרבה מה להוכיח. האיש היה נרדף ושנוא בענף, אחרי הניצחון השערורייתי על מני פאקיאו ביוני האחרון. הבוקר, בקליפורניה, הוא עשה זאת, כששמר על אליפות ה-WBO במשקל מעורב, אחרי קרב דרמטי וקשוח מול הרוסי רסלאן פרובודניקוב (2-22), שנגמר רק בהחלטת שופטים פה אחד. בראדלי (0-30) עשה זאת למרות שספג מכות קשות, למרות שהאדים עלו מהקרחת ולמרות שהגוף נפל למזרן - גם בסיבוב הראשון וגם באחרון.

טימות'י בראדלי מתאגרף אמריקאי מול רסלאן פרובודניקוב מתאגרף רוסי. AP
"הוא הרבה יותר חזק מפאקיאו", הוסיף בראדלי. "הוא מכה חזק יותר. רואים/AP

"נתתי כל מה שהיה לי", אמר האלוף. "כל מה שהיה בתוכי, נתתי". הרוקי הסיבירי סחרר את בראדלי, אבל חטף יותר בעצמו, דימם, התנפח. התוצאות היו קרובות, 113:114, 113:114, 112:115. "הוא הרבה יותר חזק מפאקיאו", הוסיף בראדלי. "הוא מכה חזק יותר, ויש לו אגרופים קצרים. אני מוריד בפניו את הכובע".

האמריקאי יצא עם מוח מזועזע מהקרב, והרוסי, כמו פאקיאו, חשב שהניצחון היה בכלל שלו. "ניצחתי באופן ברור", אמר באמצעות מתורגמן. "הכאבתי לו, פגעתי לו, הפלתי אותו. לא יודע מה עוד יכולתי לעשות".

טימות'י בראדלי מתאגרף אמריקאי מול רסלאן פרובודניקוב מתאגרף רוסי. AP
שתי נפילות, וניצחון. בראדלי בדרך לקרשים/AP

להפיל אותו בנוקאאוט, אולי. אבל את מה שפאקיאו לא הצליח, גם פרובודניקוב לא הצליח. "זו הצורה שבה התאגרפו פעם", אמר והחמיא האמרגן של בראדלי, בוב ארום. "היית רואה מתאגרפים בשנות ה-50' וה-60'. זה לא רק לנצח בקרב, זה להיות אטרקציה".

בין כל הנתונים, זה היה עוד הפסד למאמן האגדי פרדי רואץ', שלא נהנה ממאזן מאיר פנים בשנה האחרונה. "אני ממש גאה בבחור שלי", סיכם. "הוא בוכה עכשיו בחדר ההלבשה. אמרתי לו, 'קדימה, תבכה. לפחות אכפת לך'. הוא הפך לכוכב באמריקה וברוסיה הלילה. אנשים אוהבים קרבות כאלו. אני ממש אוהב".

טימות'י בראדלי מתאגרף אמריקאי מול רסלאן פרובודניקוב מתאגרף רוסי. AP
"הוא בוכה עכשיו בחדר ההלבשה. אמרתי לו, 'קדימה, תבכה. לפחות אכפת לך'. הוא הפך לכוכב באמריקה וברוסיה הלילה. אנשים אוהבים קרבות כאלו"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully