וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי: "אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה"

17.3.2013 / 8:17

חלוץ הפועל עכו אופטימי בעקבות הניצחון על אשדוד: "לפני חודש המצב היה קסטרטופלי, ועכשיו אנחנו אוגרים נקודות בקצב טוב"

one

הפועל עכו נחלצה אתמול (שבת), זמנית לפחות, מהמקום האחרון בטבלה. הקבוצה של יובל נעים שוב הראתה אופי וניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד בפתיחת הפלייאוף התחתון אחרי שאוהד קדוסי כבש ראשון בדקה ה-45 ותמיר כחלון הכפיל בדקה ה-70. דימיטאר מקרייב רק צימק (79). בזכות הניצחון של עכו, הקבוצה מקדימה בשתי נקודות את הפועל רמת גן ומפגרת בשלוש נקודות בלבד מהפועל באר שבע העשירית. בקבוצה היו שבעי רצון מהתוצאה, והביעו תקווה שהמומנטום החיובי יימשך גם במחזור הבא נגד מכבי נתניה.

תמיר כחלון שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
מציג יכולת נהדרת. תמיר כחלון/מגד גוזני

מלך שערי הפועל עכו אוהד קדוסי, שחזר להרכב של נעים אחרי שפתח על הספסל נגד הפועל תל אביב וכבש כעת את שער היתרון החשוב, אמר לוואלה! ספורט: "הניצחון הזה משמח מאוד, ואנחנו מקווים להמשיך בדרך הזו. לאחרונה אנחנו אוגרים נקודות בצורה טובה. קבוצות תפסו עלינו פער בתחילת העונה ואגרו נקודות, ואילו אנחנו נעצרנו. אנחנו מקווים שנדביק את הפער הזה ונצא מהמצב שבו היינו. לפני חודש המצב היה קטסטרופלי, ועכשיו אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה".

על השינוי שחווה עכו בעידן יובל נעים, אמר החלוץ: "יש הרבה סיבות לשינוי. יובל עושה עבודה טובה מאוד. שמעון (הדרי) התחיל טוב את העונה ואז חלה ירידה, אבל מאז שיובל הגיע אנחנו אוספים נקודות. אנחנו השחקנים הבנו שאין ברירה אחרי שנקלענו למקום הראשון כשלא נראינו טוב בכלל". על המשך מאבקי התחתית, אמר קדוסי: "לא ציפיתי ואני גם לא מצפה שנהיה מחוץ למירוץ של הירידה בשלב כלשהו של הפלייאוף. אני יודע שזה יהיה עד הסוף. אני רוצה להאמין שנישאר בליגה כי זה יהיה ממש משמח אחרי המצב הקשה שבו היינו".

בינתיים הספקולציות סביב חידוש קבלת התמיכה מהעירייה נמשכות, אבל בעירייה הבהירו בשבוע האחרון כי חידוש הזרמת הכספים תתבצע רק לאחר שבמועדון ייעתרו לדרישה לאפשר לאנשיה לקיים ביקורות מטעמם, נושא שיידון כאשר תתקיים הפגישה המיוחלת בין יושב ראש המועדון יהודה ברשישת לראש העירייה שמעון לנקרי.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שגיב כהן, אוהד קדוסי, שחקני הפועל עכו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יישארו בליגה? שחקני עכו חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully