וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על הנהלת נתניה לפטר את בנין: "לא מתכוון לעזוב"

16.3.2013 / 19:50

המאמן: ”יש תקווה, ויקרו דברים טובים”. מוגרבי וחטיב התעמתו עם אוהדים. ניר קלינגר: ”צובט לי שלא התחלנו את העונה ככה”

one

לחץ על הנהלת מכבי נתניה לפטר את המאמן טל בנין מתפקידו עוד ביממה הקרובה, זאת לאחר התבוסה 3:0 להפועל חיפה הערב, שבעקבותיה הקבוצה ממוקמת מעל לקו האדום רק בזכות הפרש שערים. כבר במחצית המשחק שוחחו גורמים הנחשבים למקורבים מאוד להנהלה ולחצו על גיל לב וקובי בלדב ליצור זעזוע בעמדת המאמן לקראת ששת המשחקים שנותרו לקבוצה עד סיום העונה.

היכולת החלשה של נתניה במהלך המשחק, גרמה ללא מעט תקריות בין אוהדי הקבוצה לשחקנים. באחת התקריות התעמתו עלי חטיב ופיראס מוגרבי עם האוהדים הזועמים. בסיום המשחק אוהדי נתניה ניגשו לרכבם של חטיב ומוגרבי וקיללו אותם. מוגרבי זרק כמה מילים לקהל, מה שיצר מהומה גדולה ועימות פיסי נמנע בהתערבות המשטרה. חטיב היה עצבני גם במהלך המשחק ולאחר שהוחלף בדקה ה-60, לא לחץ את ידו של המאמן. בנוסף, נרשמו גם עימותים בין השוטרים לאוהדי הקבוצה הזועמים.

טל בנין, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקדים את הקו האדום רק בזכות הפרש שערים. טל בנין/ברני ארדוב

נכון לעכשיו לא ברור אם ההנהלה תיענה ללחצים, אך נראה שאותם מקורבים מוכנים גם לגייס כספים כדי להביא למינוי של מאמן חדש. עם זאת, גורמים אחרים בסביבת המועדון, שלא נכחו במשחק, אמרו שהם מתכוונים לשוחח עם לב ובלדב בשעות הקרובות כדי למנוע מהלך של פיטורי המאמן.

"גם אם לא מרוצים ממה שקורה, חילוף מאמן בעת כזו יכולה לרסק אותנו סופית", אמר אחד מהמקורבים, "צריך לתת לטל לסיים את העונה אחרת יהיה קשה עם זעזוע כזה עמוק להישאר בליגה".

בנין עצמו אמר בסיום המשחק: "אני לא זוכר מחצית כזו נרפית מצדנו העונה. במהלך השבוע דיברנו על כל הדברים שהפועל חיפה עושה במשך השבוע, אבל לא הצלחנו לעצור את זה. הלחץ היה קיים מתחילת השנה, יכול להיות שהוא גובר עכשיו בעקבות התוצאות. צריך לצאת חזקים ולהמשיך הלאה. כל עוד יש תקווה, יקרו דברים טובים. אני המאמן ואני לא מתכוון לעזוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אחמד סבע, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חסר מאוד לנתניה. אחמד סבע על אזרחי/ברני ארדוב

בהפועל חיפה מרוצים מהמשך המומנטום החיובי. האדומים מהרכרמל רשמו הערב משחק שישי ללא הפסד, ובקבוצה אופטימיים אך לא טווים חלומות ויודעים שמסע ההישרדות יהיה קשה ויוכרע כנראה רק בקו הסיום של העונה.

"זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו, למרות שהיו חסרים לנו מספר שחקנים", אמר בסיום מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. "אלו שנכנסו כמחליפים עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. צובט לי שלא התחלנו את העונה ככה. השחקנים נמצאים בכושר טוב, אבל אנחנו צריכים להיזהר שלא למעוד בהמשך. אמרתי ואני חוזר - אף קבוצה לא חסינה מפני ירידה".

"אנחנו שמחים מאוד", אמר שחקן הפועל חיפה יובל אבידור, "הצגנו משחק טוב שכלל הרבה לחימה והשקעה. אנחנו הראשונים שכנראה הפנימו את המצב בתחתית, ואנחנו נמצאים במומנטום מצוין. לאורך כל הקריירה שלי אני מתעורר בשלבים הסופיים ואני שמח שהיום זה בא לידי ביטוי. אין כיף גדול יותר מלראות את הרשת זזה. היום הפועל חיפה הוכיחה שיש לה סגל טוב, וגם שחקנים שעולים מהספסל הוכיחו שהם מספיק טובים כדי לנצח".

מכבי נתניה הובסה על ידי הפועל חיפה

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"אנחנו הראשונים שכנראה הפנימו את המצב בתחתית". אבידור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully