וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: האקסים חוזרים לכרמל

15.3.2013 / 12:31

חטיב וצ'ראן יפגשו את חיפה האקסית (ש', 18:00, אין שידור) בקרב התחתית. אראל עדיין בספק, סבע ייעדר אצל נתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה ומכבי נתניה נפגשו 85 פעמים בליגה הראשונה. האדומים מהכרמל ניצחו 34 פעמים, הצהובים מעיר היהלומים 25 ועוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהפועל חיפה אירחה, וזה קרה 44 פעמים, היא כמעט ולא הפסידה: רק שמונה פעמים נתניה הצליחה לנצח בחוץ. חיפה ניצחה 24, עוד 12 משחקים הסתיימו בתיקו.

* אחת משמונה הפעמים הללו הייתה לפני שנתיים, בפברואר 2011. נתניה ניצחה אז 1:2.

* הפועל חיפה לא ניצחה את נתניה שבעה משחקים רצופים, מאז המחזור ה-1 של עונת 2009/10.

* ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות נגמרו בתיקו, כשבשניים האחרונים בכלל לא נכבשו שערים.

*הפועל חיפה כבשה 13 שערים בשש משחקי הבית האחרונים שלה (כלומר, בסיבוב השני). היא ניצחה ארבעה, סיימה אחד בתיקו והפסידה עוד אחד.

*מכבי נתניה עדיין ללא הפסד חוץ ב-2013. בחמישה משחקים יש לה ניצחון (0:3 על הפועל ת"א) ו-4 תוצאות תיקו.

* לניר קלינגר 11 משחקים כמאמן נגד מכבי נתניה ו-51.52 אחוזי הצלחה. בבית, בשישה משחקים, יש לו ארבעה ניצחונות, תיקו והפסד.

הנתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אוהב לנצח את נתניה במשחקי הבית. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

שחקנה של הפועל חיפה גל אראל קיבל זריקת קורטיזון, ולפני המשחק מחר מול מכבי נתניה יעבור מבחן כשירות לאחריו יוחלט אם יפתח או לא במשחק הראשון בפלייאוף התחתון. אראל סובל מכאבים חזקים בברכו ואתמול נטש את האימון לאחר שלא הצליח להתגבר על הכאבים. השחקן היה אמור לשחק בעמדת הבלם בגלל החסרון של אושרי רואש וכעת אם לא יוכל לשחק, הדבר יגרום לשינוי של ממש בהגנה האדומה, דבר ממנו חוששים בצוות המקצועי. דנילו ניקוליץ' צפוי לעבור לעמדת הבלם לצידו של דושאן ברקוביץ', טובארנו פינאס יעבור לעמדת המגן השמאלי בעוד גיא ליפקה או סטפן דנקוביץ' ישחקו בעמדת המגן הימני.

בחיפה יחסרו גם את ולדימיר גלושצ'ביץ' ויוסי דורה המוצהבים, כשמהראן לאלה ולירן כהן ייכנסו להרכב במקומם. רן אבוקרט יוסט לעמדה אחורית יותר. "יש הרבה שינויים ויש פחד שזה יפגע בנו", אמר שחקן בחיפה, "אבל מבחינתנו אין תירוצים, אנחנו במומנטום מצוין, האימונים טובים ואנחנו צריכים לנצח בבית כל קבוצה מהפלייאוף התחתון".

המאמן ניר קלינגר ביקש מחניכיו להיות דרוכים. "ההתייחסות שלנו כבר משבוע שעבר מאוד ברורה ואנחנו יודעים שבכל משחק יהיה קושי גדול", הסביר קלינגר, "דיברנו כל השבוע והדריכות גבוהה מאוד. המשחק מול סכנין עדיין עומד לנו מול העיניים וזו הנקודה שהבנו שאסור לנו להגיע ככה. יש לנו אמנם חיסרון של שחקנים אבל הוכחנו כבר שיש לנו סגל מספיק טוב וחזק ואנו מוצאים תחליפים. הפלייאוף יכול להתפתח לכל מיני כיוונים ואין קבוצה שחסינה מירידה".

מכבי נתניה:

שחקני מכבי נתניה דיברו השבוע בשיחה פנימית על החשיבות שבמשחק מול הפועל חיפה. השחקנים מבינים שהפסד להפועל חיפה יסבך אותם מאוד ונראה שהדריכות בקרב שחקניו של טל בנין בשיאה. "אסור לנו להפסיד את המשחק הזה", אמר שחקן בנתניה "הם קבוצה טובה אבל אנחנו באים רק כדי לנצח ובהחלט יכולים לעשות את זה".

נתניה תחסר את אחמד סבע שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, ודראגן צ'ראן יחליף אותו בעמדת החלוץ ויוסי שבחון יוסט לעמדה קדמית יותר. עומר צלישר צפוי לחזור להרכב כאשר גם אורי שטרית עשוי לעלות בהרכב. עידו לוי שסובל מכאבים בהרכב צפוי להיות כשיר למשחק.

בנתניה שוחחו עם עלי חטיב וביקשו ממנו לא להיגרר לפרובוקציות אפשריות של שחקני ואוהדי חיפה שינסו להוציא אותו משיווי משקל. "עלי השתנה, הוא כבר לא מתייחס לדברים האלה", קבע אחד ממקורביו, "בחיפה יכולים לנסות להתסיס אותו כמה שירצו. הוא יענה על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עלי חטיב שחקן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
"אל תיגרר לפרובוקציות". חטיב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ שחוזר מפציעה מעוניין לתת סיום עונה מוצלח, כדי להוכיח לכולם שהוא עדיין אחד החלוצים הטובים בארץ. משחק טוב וחדות של לאלה יכולה להביא לניצחון של הפועל חיפה, שירחיק אותה משמעותית מהקו האדום וייתן לה מקדמה מול שאר המתמודדות על ההישארות בליגה.

מכבי נתניה: דרגאן צ'ראן

הסרבי שהגיע מהפועל חיפה, יוכל להוכיח מחר לכולם עד כמה הוא איכותי כאשר יתפוס את מקומו של אחמד סבע ויצטרך להיות המוציא לפועל של נתניה. דווקא באצטדיון בו שיחק בעונה שעברה, צ'ראן עשוי להיות הקלף המנצח של בנין בקרב התחתית הלוהט.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
רוצה לסיים את העונה בצורה טובה. לאלה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס (גיא ליפקה, סטפן דנקוביץ'), דושאן ברקוביץ', גל אראל (דנילו ניקוליץ'), דנילו ניקוליץ' (טובארנו פינאס), עאהד עזאם, רן אבוקרט, גיא צרפתי, לירן כהן, יובל אבידור, מהראן לאלה.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עידו לוי (אורי שטרית), ברונו פיניירו, עמרי בן הרוש, עומר צלישר, בן בנימין, יוסי שבחון, עלי חטיב, פיראס מוגרבי, דראגן צ'ראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully