וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה–הפועל תל אביב: שרם יפתח בחוד האורחים

מכת היעדרויות קשה בהפועל, שתשחק ללא תמוז, דמארי ובאדיר. אבוחצירא יקווה להמשיך את הקאמבק (ש',17:00,ס'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* קרית שמונה והפועל תל אביב נפגשו 14 פעמים בליגת העל. האלופה מובילה 3:5 במאזן הניצחונות, עוד 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון של הפועל תל אביב בקרית שמונה השנה היה בסך הכל השני שלה בצפון מתוך שמונה משחקים. קרית שמונה ניצחה שלושה משחקים, עוד שלושה נגמרו בתיקו.

* אם הפועל תל אביב מחפשת איזשהו קלוז'ר, אז כדאי לזכור ששער השדה האחרון שלה, שהובקע לפני 729 דקות משחק, נכבש במשחק חוץ בצפון הרחוק – מול סכנין.

* קרית שמונה לא ספגה שער ב-277 דקות המשחק האחרונות. האחרון שהכניע אותה היה סלים טועמה.

* פרדי דוד אימן 7 פעמים נגד קרית שמונה וניצח רק פעם אחת (בחוץ, עם סכנין, אוקטובר 2008). הוא הפסיד פעמיים וסיים עוד 4 משחקים בתיקו.

לאתר דריבליסט

שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי שחקני עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
חזר בגדול. אבוחצירא/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

האלופה מגיעה לפלייאוף העליון מעמדה מצוינת, המקום השלישי, לאחר שבמחזור האחרון של העונה הסדירה היא עקפה את הפועל תל אביב. בקרית שמונה יודעים היטב שהמקום השלישי מוביל אל הליגה האירופית בודאות בעונה הבאה ואין ספק שזו אחת המטרות הגדולות הניצבות אל מול עיניהם של השחקנים מהצפון. המטרה השנייה היא כמובן גביע המדינה, לאחר שהקריה צלחה בהצלחה מלאה את "שבוע סכנין", עם ניצחונות על נציגת המגזר הן בליגה והן בגביע. הקבוצה של ברק בכר מצויה בכושר פנטסטי, ניצחה חמישה משחקים ברציפות בכל המסגרות ולמעשה ספגה הפסד בודד ב-15 משחקיה האחרונים.

שמעון אבוחצירא, שחזר בענק מהפציעה עם צמד בניצחון ברבע גמר הגביע, צפוי להמשיך בחוד לצד אוסיי מאוולי, המצוי בכושר טוב. דני עמוס, ששב לשער הקבוצה במחזור הליגה האחרון וזומן היום לסגל הנבחרת לקראת המפגשים מול פורטוגל וצפון אירלנד, יפתח בין הקורות.

הפועל תל אביב:

אחרי טראומת ההדחה מהגביע ביום שלישי האחרון, ינסו האדומים להשיג ניצחון ליגה, במטרה לשמור על סיכויים גבוהים לזכות בסוף העונה בכרטיס לאירופה. המאמן פרדי דוד שוב יצטרך לאלתר הרכב, שכן לא פחות מחמישה שחקנים ייעדרו ושניים נוספים לא כשירים לחלוטין. חלוץ הנוער, עדן שרם, יפתח ככל הנראה בחוד מכיוון שגם עומר דמארי, הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגם טוטו תמוז, הפצוע בברכו, לא ישחקו. אם כל הצרות לא מספיקות, הרי שגם טל בן חיים לא כשיר במאת האחוזים ויתחיל את המשחק על הספסל ככל הנראה.

לכל הרשימה הארוכה הזו מצטרפים אלירן דנין ונעאל חוטבא החולים והקפטן וואליד באדיר, שייעדר בשל חתונת אחיו. דוד ייאלץ להסתדר לפחות חלקית גם ללא סלים טועמה, הסוחב פציעה ויהיה בסגל, אך לא בהרכב.

המאמן עדיין מתקשה להחליט באיזה הרכב לפתוח ונראה שמור שושן ישוב למרכז ההגנה במקומו של באדיר ואילו שמעון הרוש עשוי לחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של יגאל אנטבי. אריק דג'מבה דג'מבה ואלמוג כהן ימשיכו במרכז הקישור, שם התמונה טרם התבהרה לגבי הקשרים הנוספים, אך לפחות שני שינויים צפויים גם בחלק הזה מההרכב שפתח בהפסד לראשון לציון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אין לו ממש מי שישחק. דוד/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

עירוני קרית שמונה: שמעון אבוחצירא

בקבוצה חיכו לא מעט שבועות לחלוץ המצוין, שנאלץ לשבת ביציע בגלל פציעה. כעת, עם אבוחצירא שחוזר לעניינים, מאוולי האיכותי ואפילו דויד סולארי המתאושש, קרית שמונה צריכה לבצע קפיצה נוספת קדימה ואולי אפילו להלחיץ את מכבי חיפה במאבק על המקום השני. בתור התחלה יפגוש אבוחצירא את ההגנה המבולבלת של הפועל תל אביב ואם הוא ישמור על חדות וריכוז, השבוע השמח שלו יימשך.

הפועל תל אביב: סאבו פאביצ'ביץ'

על אף היכולת הטובה שהראה הבלם הסרבי במספר מקרים מאז נחת במתחם חודורוב, נראה כי כמו על הקבוצה כולה, גם עליו עוברים ימים לא קלים. השבוע התעמת פאביצ'ביץ' עם האוהדים לאחר שאלה כינו אותו "מכביסט" ו"צהוב" ויהיה מאוד מעניין לראות כיצד המקרה ישפיע עליו. הפועל תהיה מאוד דלילה בהתקפה, כך שרוב העובדה תיפול על החלק ההגנתי ומשחק טוב של הסרבי עשוי להרוויח לקבוצה לפחות נקודה.

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי (אלעד גבאי), שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט (סינטאיהו סלליך), אוסיי מאוולי, שמעון אבוחצירא (אחמד עאבד).

הפועל תל אביב: אפולה אדל, דויד רוצ'לה, מור שושן, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש (יגאל אנטבי), אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, אלרואי כהן, רועי גורדנה (שי אבוטבול), חנן ממן, עדן שרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully