וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון מלא לדקל קינן. בנאדו: "לא פשוט לשחק כך בטדי"

15.3.2013 / 8:48

חיפה מתכוננת לבני יהודה, המאמן ערך אסיפה. הבלם ייכלל בסגל הנבחרת. שגריר בכיר או שצפוביץ' יגיעו בעונה הבאה?

one

"היה משחק טוב, שיחקנו מצוין וככה אנחנו צריכים להמשיך. לא פשוט לבוא לטדי, לנצח שם ולשחק מצוין. אנחנו מתרגלים את מה שעושים באימונים וצריכים להמשיך ככה. אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה, למשחק מול בני יהודה". כך אמר מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, לשחקני הקבוצה באסיפה שקיימה בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע המדינה.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אמור לפתוח מול בני יהודה. קינן/אדריאן הרבשטיין

הבלם דקל ערך אימון מלא ואתמול שוחח עם מאמן הנבחרת אלי גוטמן ועדכן אותו על מצבו. כזכור, שלשום שוחח רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי עם המאמן, והודיע לו כי קינן כשיר למשחק. הבלם אמור לפתוח בהרכב מול בני יהודה ביום ראשון.

אביחי ידין לא ייכלל בסגל של גוטמן, אבל צפוי לקבל דקות ראשונות במשחק הקרוב לאחר שהבהיר לבנאדו שהוא כשיר למשחק. בחיפה מעודדים משיפור במצבו של עידן ורד, שצפוי לחזור כבר בחודש מאי למגרשים ולהיות כשיר לחלוטין כבר לתחילת האימונים של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

בקרוב מאוד תחל חיפה בהכנות לעונה הבאה. לאחרונה, בישיבות מקצועיות וניהוליות, הוזכרו מספר שמות לקראת העונה הבאה. בחיפה ישקלו ברצינות את אופציות שלומי ארבייטמן ודודו ביטון אם יחליטו לחזור לישראל. גם סטפן שצ'פוביץ', שרושם עונה טובה מאוד במדי אשדוד, מועמד להגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully