וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "גאידמק פגוע, לא נראה שיעביר 2 מיליון דולר"

15.3.2013 / 0:17

בטדי חוששים שהבעלים יתנתק מהקבוצה: "הוא לקח קשה את האווירה. כשהצ'צ'נים הגיעו הוא חשב שכל המדינה מאחוריו"

בבית"ר ירושלים ממתינים במתח להחלטת הבעלים ארקדי גאידמק: האם הוא יעמוד בהבטחתו להמשיך ולתמוך בקבוצה בסכום של 1.5-2 מיליון דולר וימנע מהקבוצה להתרסק כלכלית, או שבעקבות האירועים האחרונים ימשוך ידיו מהקבוצה ויתנתק ממנה. גאידמק לא נותן תשובות ברורות למקורביו ולאנשי המועדון ששוחחו עמו, אך האווירה בסביבתו אינה אופטימית וההערכה היא כי הבעלים לא יעביר בסופו של יום כספים לקבוצה.

בסביבת הבעלים אמרו הערב: "כרגע זה לא נראה טוב. ארקדי די שקט אבל התחושה היא פסימית. הוא פגוע מכל המחאה של הקהל וההפגנות, ומרגיש נבגד. הוא לקח קשה את האווירה, במיוחד כשאחרי צירוף הצ'צ'נים הוא הרגיש שעשה מהלך גדול וכל המדינה עומדת מאחוריו, ואף השקיע מעל חצי מיליון שקלים נוספים כדי לחזק את המהלך. פתאום הוא מרגיש שהוא לבד ואין עוד אף אחד אתו במאבק הזה".

ארקדי גאידמק. ברני ארדוב
מרגיש לבד. גאידמק/ברני ארדוב

הבעלים צפוי להגיע לארץ בשבוע הבא ונראה כי רק אז ידעו במועדון האם הוא ימשיך או לא. בבית"ר אמרו היום: "לא נראה שארקדי יעביר סכום של 2 מיליון דולר, זה לא סכום פשוט עבורו והוא לא יעביר אותו אם הוא לא ירגיש טוב עם זה. הוא תפס מרחק ולא ממהר להעביר כספים, למרות שהוא מודע למצב הכלכלי ולמשכורות שצריכות להיות משולמות. נקווה שיגרמו לו להרגיש אחרת ויפסיקו עם כל האווירה השלילית הזאת, כי כרגע, בלי הכסף של ארקדי, לא כדאי אפילו לחשוב על המצב שיגיע אליו המועדון".

בתוך כך, ביום שישי תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק הביתי נגד הפועל רמת גן ביום ראשון, משחק שהפסד בו עלול לדרדר את הקבוצה למאבקי התחתית. חן עזריאל צפוי לשוב להרכב לאחר שנעדר נגד מכבי חיפה עקב הסכם המושאלים כאשר גם דומיניק גלאבינה צפוי לפתוח, לאור ההיעדרות של אופיר קריאף המורחק, ערן לוי וסטיבן כהן המוצהבים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully