וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ועמאשה ידונו על שדרוג חוזהו לעונה הבאה

14.3.2013 / 8:42

המגעים שהופסקו יחודשו בקיץ. בוקולי: "רוצים גביע, אך לא נוותר על הליגה". כעס על קריאף ומויאל: "הלכו על הרגליים"

one

החלוץ ויאם עמאשה עשוי לזכות לשדרוג בחוזהו במכבי חיפה לקראת הקיץ. עמאשה חתום על חוזה עד קיץ 2015, ומתברר כי עד לאחרונה נוהל משא ומתן לגבי העניין הזה. הפציעה של החלוץ קטעה את הדיונים על עתידו הכלכלי, אך במועדון כבר העבירו מסר לפיו הם ישקלו את הנושא מחדש. עמאשה כבש חמישה שערי ליגה בארבעת המחזורים האחרונים ואתמול קינח בשער נוסף בגביע המדינה בניצחון 0:3 על בית"ר ירושלים בחוץ.

לאחרונה החליט יניב קטן לוותר על בעיטות הפנדל, ועמאשה כבש אתמול את שערו הרביעי ברציפות בבעיטה מהנקודה הלבנה, כשקטן כבר הודיע לחלוץ שכל עוד ימשיך במאזן הזה, הוא יהיה מוכן לוותר לו. אגב, בסיום המשחק אתמול השליך עמאשה שקית קרח על המאמן אריק בנאדו. "אולי זאת לא הייתה הכוונה שלו, אבל הקרח בהחלט נשבר היום", אמר אחד השחקנים בסיום.

שחקני מכבי חיפה, אייל גולסה, ויאם עמאשה. קובי אליהו
בדרך לחוזה חדש. ויאם עמאשה/קובי אליהו

הניצחון אתמול בטדי העלה את רף הציפיות במועדון. "אף אחד כאן לא ויתר על האליפות. יש לנו הזדמנות טובה להביא תואר גם דרך הגביע ואסור לוותר על זה", סיכמו שחקנים אתמול. עוד לפני המשחק השחקנים התבקשו לשמור על פרופיל נמוך. זאת הסיבה שטאלב טואטחה חגג בצניעות את השער הראשון, שפתח את החגיגות של האוהדים ביציע. לאחר השער נעמדו שחקני הספסל של חיפה, כולל שמואל שיימן, ומחאו כפיים. "זה מסמל את התהליך שאריק בנאדו מנחיל העונה. כולם משחקים וחושבים כקבוצה", אמרו.

בקבוצה ציינו לטובה את הדומיננטיות של יניב קטן במחזורים האחרונים. גם בויאן שראנוב ממשיך להרשים את הצוות המקצועי, שבונה עליו כשוער ראשון בעונה הבאה. מי שזכה למירב המחמאות הוא שוב, גוסטבו בוקולי. "היה ערב מדהים אתמול, הקהל נתן לנו אנרגיות אדירות", אמר הקשר הבוקר לאתר הרשמי. "העונה יש חיבור אדיר איתם, אני לא זוכר חיבור כזה. עשינו ניצחון ענק ועלינו לחצי הגמר. יש לנו מטרה והיא לזכות בגביע אחרי הרבה שנים, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה וזה לא יהיה קל. נלך בכל הכוח, לא נוותר על כל המסגרות. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. הסוד שלנו? כולם נהנים מאוד. אנחנו כמו משפחה. רק שיימשך כך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שחקן בחיפה: "מה שקריאף ומויאל עשו במשחק הזה, היה ללכת על רגליים של שחקנים בצורה הכי מכוערת שיש. שניהם צריכים להתבייש"/קובי אליהו

לצד החגיגות, לאחר המשחק נשמעה ביקורת חריפה של שחקנים על מספר אירועים שהתרחשו במהלכו. "מה שקריאף ומויאל עשו במשחק הזה, היה ללכת על רגליים של שחקנים בצורה הכי מכוערת שיש. שניהם צריכים להתבייש", אמר אחד מהם. שחקן אחר אמר: "המזל הוא שהשחקנים שלנו נשארו רגועים, אחרת המשחק היה מתפתח לאלים יותר. לפעמים צריך לדעת להיות חכם ולא להגיב".

פרטי האירועים מתחילת המשחק כללו עימות בין אייל גולסה למתן בראשי, עימות בין יניב קטן לדריו פרננדז ועימות נוסף נרשם בין אייל משומר לאופיר קריאף, שתיקל אותו בחוזקה. במחצית השניה מויאל תיקל את גולסה בחריפות, ודקות אחר כך הכשיל אותו בתור הרחבה בעבירה מכוערת. כמה דקות לאחר השער השלישי, מויאל הספיק להתעמת גם עם טאלב טואטחה וקרא לעברו: "קום, אתה עושה הצגות", לאחר שנשכב על הקרקע בעקבות עבירה שביצע עליו אבי ריקן. השיא הגיע סמוך לסיום, בעבירה שביצע קריאף על דינו אנדלובו. "זאת הייתה עבירה שהמטרה שלה היא לפצוע שחקן, קריאף צריך להתבייש. בית"ר חייבת לטפל בו", אמר אחד השחקנים.

הבלם דקל קינן נמצא במעקב של הצוות הרפואי של המועדון והנבחרת, וצפוי ליטול חלק במשחק ביום ראשון מול בני יהודה. בחיפה מרוצים ממחליפו אוראל דגני, אך קינן יחזור להרכב. גם אביחי ידין, שהבהיר לבנאדו כי היה מסוגל להיכלל בסגל כבר אתמול, יחזור לסגל. דינו אנדלובו זומן לסגל נבחרת דרום אפריקה לקראת המשחק נגד נבחרת מרכז אפריקה במוקדמות גביע העולם 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully