וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "יכול להיות שלא רוצים אותנו בליגה"

13.3.2013 / 23:47

במועדון זעמו על ההחלטה של בית הדין להטיל עליהם עונש רדיוס ומתכוונים לערער. מונדר חלאיילה: "מובטחינו שהצדק יוכרע"

one

ההחלטה של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להעניש את בני סכנין במשחק רדיוס בעקבות האירועים במפגש מול מכבי תל אביב, הביאו לזעם רב בקרב הנהלת הקבוצה. גורמים במועדון אמרו כי ההחלטה פסולה בגלל שהיא משפיעה באופן ישיר על מאבקי ההישרדות ושבעבר כבר נרשמו מקרים גרועים יותר עליהן קבוצות אחרות לא נענשו בעונש רדיוס.

"יכול להיות שלא רוצים שסכנין תהיה בליגה", אמר גורם במועדון,"זה עונש חמור מדי, המועדון נלחם בתופעת אלימות בכל כוחו ובית הדין מוציא את הרוח מהמפרשים". בסכנין יערערו על ההחלטה מתוך תקווה שהעונש יבוטל וסכנין תארח את הפועל חיפה בדוחא.

ירו בלו שחקן בני סכנין עם מונדר חלאיילה. ברני ארדוב
"נגרם לנו עוול גדול". מונדר חלאיילה, משמאל/ברני ארדוב

חבר הנהלת סכנין מונדר חלאיילה אמר על עונש הרדיוס: "זוהי החלטה אדישה אשר איננה מראה ההבדל בין טוב לרע , באדישותה היא מחזקת את הרע הבלתי אחראי. העבריין שגרם לעבירה נלכד. והיא מדכאת את הטוב שהתאמץ ותרם ללכידת העבריין . היא קשה ושגויה במיוחד לפי הפרופורציות שבגינן נוצרה העבירה".

חלאיילה הוסיף: "בית הדין לא הקל עם אנשי המועדון שהתאמצו בו זמנית ותרמו ללכידת עובר העבירה במיידית והפקדתו בידי המשטרה . בנסיבות כאלה של מאבקי הישרדות שכמותן לא ידעה הליגה בשנים האחרונות . נגרם עוול לבני סכנין על החלטת רדיוס למשחק הביתי הבא . יצרנו קשר עם היועץ המשפטי . נערער ונוכיח שבנסיבות דומות ואף יותר קשות ניתנו החלטות מתירנות וקלות.מבוטחינו שהצדק יוכרע בערעור "

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully