וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר היו על סף בכי: "שלא נרד ליגה"

13.3.2013 / 22:36

התבוסה למכבי חיפה העמיקה את המשבר בקבוצה מהבירה. חברי הנהלה עשויים לטוס לרוסיה כדי לשכנע את גאידמק לתמוך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר ההדחה מהגביע אחרי התבוסה 3:0 למכבי חיפה, ולמעשה סיום המטרות בעונה הנוכחית, בבית"ר ירושלים התפנו להתעסק בבעיות הקיומיות המאיימות על המועדון. לאחר שבשבוע האחרון לא קיבלו מגאידמק תשובות ברורות לגבי הכסף אותו הוא אמור להשקיע בעונה הבאה, והאם הוא בכלל מתכוון לעשות כך, בבית"ר יבקשו מהבעלים תשובות מיידיות על מנת להתחיל ולתכנן את העונה הבאה.

אנשיו של גאידמק מודעים לבעיות שיש לו אל מול הקהל המוחה, ועל אף ניסיונות התיווך שהחלו בין הצדדים, ייתכן מאוד כי הבעלים יודיע בימים הקרובים כי הוא אינו מתכוון לתמוך וישאיר את הקבוצה בידיים של איציק קורנפיין, שייאלץ למצוא את הפיתרונות הכלכליים עבור המועדון. יש לציין שללא הזרמת כספים מבחוץ, בית"ר עשויה ללכת להקפאת הליכים בעונה הבאה ולהתחיל בהליכי פירוק. יחד עם זאת, עדיין ייתכן כי גורמים בהנהלת הקבוצה ייפגשו ברוסיה עם גאידמק על מנת לנסות לשכנע אותו להשקיע במועדון ולהרגיע את המחאות סביבו.

חיים מגרלשווילי, דינו שקבורץ, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד מפלה. שחקני בית"ר/קובי אליהו

אווירת נכאים שררה בחדר ההלבשה של בית"ר בסיום המשחק בו הובסה מול חיפה. חלק מהשחקנים שעלו לעשות שחרור אחרי המשחק היו עם דמעות בעיניים ומילמלו "הלכה העונה" ו"כמו שאנחנו נראים עוד נרד ליגה". כ-20 אוהדים של הקבוצה הגיעו לביתו של איציק קורנפיין לאחר המשחק והחלו לגדף את היו"ר. ניידות שהגיעו למקום פיזרו את האוהדים.

ערן לוי, שנכנס כמחליף, אמר דברים קשים לאחר המשחק: "העונה לא הסתיימה, יש לנו עדיין את הפלייאוף. אנחנו צריכים להיזהר שלא לרדת ליגה כי עוד משחק או שניים כאלה אנחנו יכולים להסתבך בתחתית". לוי הוסיף: "כבר ביום שבת יש לנו משחק קשה מול הפועל רמת גן. אנחנו חייבים להרים את הראש ולמצוא את הכוחות להישאר בליגה".

על המשבר אליו נקלעה והיחסים עם הקהל, אמר: "התקופה הזו לא מהיום וזה לא משחק אחד או שניים. יש הרבה קבוצה שנקלעות למשבר אבל המשבר שלנו קשה מאוד. זה לא חדש מה שקורה עם הקהל, זה עושה לנו רע וזה לא סוד שהם חסרים לנו. עם כל הכבוד לתקופה הרעה, יש לנו אחריות ואסור לחשוב שהסתיימה העונה כי אנחנו עלולים להסתבך מכלום. חייבים מעכשיו להתרכז בליגה".

אגב, אחרי סיום המשחק אוהדי מכבי חיפה קיללו את לוי, שבתגובה צעד לעברם ומחא להם כפיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. קובי אליהו
ספג קללות והגיב במחיאות כפיים. ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully