וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:45, חי באתר: מכבי תל אביב מול חימקי מוסקבה

14.3.2013 / 0:10

דיוויד בלאט מתכונן למשחק הגורלי (שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות): "קריטי ביותר". יאסיקביצ'יוס מועמד לשנה הבאה

ברני ארדוב

כשהיא ברצף נהדר של שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הגורלי שמצפה לה הערב (21:45, שידור ישיר באתר ובאפליקציות) מול חימקי מוסקבה. כשהיא עם מאזן של 5:5, הצהובים יכולים להשוות את מאזנם לזה של חימקי השלישית בבית. מאידך, הפסד של הצהובים יפחית משמעותית את סיכוייהם להעפיל להצלבה. במפגש הקודם בין הקבוצות הביסה חימקי את מכבי ב-21 הפרש, כך שלצהובים מצפים חיים לא קלים מול קבוצה חזקה מאוד.

בתוך כך, מכבי תל אביב עורכת לאחרונה דיונים אינטנסיביים לגבי מצבת השחקנים לעונה הבאה. שרונאס יאסיקביצ'יוס, המשחק בברצלונה, מועמד לקבוצה, אולם בקבוצה יש חילוקי דעות לגבי צירופו. כמו כן המאמן בלאט ביקש גארד אמריקאי ברמה גבוהה.

דייויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק קריטי מחר. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

למרות שני ההפסדים הרצופים בליגה מול הפועל תל אביב וברק נתניה, במכבי יודעים שהמשחק מול חימקי הוא על עונה שלמה. הצהובים ינסו להשאיר מאחור את ההפסדים בליגה ויקוו לגייס את כל הקהל כדי שיסייע להם להשיג ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג מול היריבה הקשה מכולן.

דיוויד בלאט, מאמן הצהובים ערך מסיבת עיתונאים והתייחס למשחק הקשה שמצפה לקבוצתו ואמר: "אני מקווה שמחר נדע לבוא ולתת את הכדורסל המצוין שנתנו בחמישה השבועות האחרונות עם ארבעה ניצחונות מתוך חמשת המשחקים. אנחנו בתמונה אבל לא לחלוטין. המשחק מול חימקי הוא קריטי ביותר".

בלאט התייחס ליריבה שלו מחר ואמר: "בסגל של חימקי יש שחקנים עם תכונות רב גוניות וזו הסיבה שגורמת לכך שהם מוסרים המון אסיסטים. יש להם גם הרבה שחקנים שקולעים באחוזים גבוהים. כדי לעצור את חימקי צריך לעשות עבודה טובה מהתחלה ועד הסוף. צריך לעבוד יחד כקבוצה. אמרתי כבר שחימקי קבוצה יותר טובה ויותר עמוקה מאיתנו, אבל אמרתי כבר שאנחנו לא משחקים מול חימקי סידרה של משחקים. אנחנו משחקים מולם רק פעמיים. בבית אנחנו יכולים לנצח גם קבוצה יותר חזקה".

דייויד לוגן, הגארד של הצהובים התייחס גם הוא למשחק מחר ואמר: "המשחק הכי חשוב שלנו עד עכשיו. אני מאוד שמח שאנחנו במצב הזה ובעמדה הזו שיש לנו משחק חשוב כזה, במיוחד לאור איך שפתחנו את הטופ 16".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully