וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע קנסה את כל שחקני ההרכב

13.3.2013 / 14:33

11 השחקנים שפתחו בתבוסה להפועל ר"ג סירבו לערוך אימון שחרור ונקנסו. גביש התחצף לרחמים ולא הורשה להתאמן

one

בהחלטה יוצאת דופן החליטה הנהלת הפועל באר שבע לקנוס את כל 11 שחקני ההרכב ששיחקו בתבוסה להפועל רמת גן (3:0 במשחק שנערך ב-16 לפברואר). ההחלטה לא ניתנה בעקבות התבוסה, אלא לאחר שהתברר למאמן אלישע לוי כי כל אותם שחקנים סירבו לערוך אימון שחרור אחרי המשחק. השחקנים טענו כי הרוח באצטדיון רמת גן והגשם שירד הקשו עליהם לחזור אל כר הדשא, המאמן העביר את שמותיהם להנהלת הקבוצה שבחרה לקנוס אותם בסכום של 500 שקל.

המנכ"ל אסי רחמים מסר בתגובה: "שחקני הסגל הרחב התבקשו לערוך אימון שחרור כמתחייב, אך החליטו מסיבות שונות שלא לעלות על כר הדשא. השמות הועברו למנהל הקבוצה והשחקנים נקנסו. רובם לא הלינו על כך".

אסי רחמים, הפועל באר שבע. רוני לבנה
"רובם לא הלינו על כך". רחמים/רוני לבנה

ואם זה לא מספיק, במועדון כועסים מאוד על הבלם עודד גביש, לאחר שהתחצף היום למנכ"ל רחמים והתבקש שלא להתאמן. מחר יעמוד השחקן, שנקנס אף הוא בעקבות העובדה שלא ערך אימון שחרור באותו משחק, והוא ייקנס פעם נוספת. במועדון טענו כי גביש נכנס לשיחה עם רחמים, במהלכה הביע טענות לגבי שכרו. "גביש הוא שחקן מן המניין ולא יקבע כאן נהלים", אמרו במועדון. "יש לנו משחק חשוב מול סכנין וההתעסקות בזה מיותרת", אמר גביש בתום האימון. גביש הודח מההרכב במשחק האחרון ובבאר שבע טוענים כי מאז הוא מתוסכל ממעמדו.

הקשר פטריק אוסיאקו והמגן אופיר דוידזאדה נמצאים בתוכנית ההרכב לקראת המשחק הביתי הקרוב נגד בני סכנין, לאחר שלא שיחקו במחזור האחרון בגלל הרחקה ופציעה. בבאר שבע הודיעו כי הוזילו את מחירי הכרטיסים למשחק, שיעמדו על 60 שקל למבוגר, ו-30 לשאר הסקטורים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא יקבע כאן נהלים". גביש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully