וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אם נמשיך להתפרק מכל שער נרד ליגה"

13.3.2013 / 8:50

אחרי ההדחה מהגביע בקבוצה מצפים לשיפור מיידי. ויצמן על שריקות הבוז מהאוהדים: "זה קומץ, אני חזק ואתמודד"

one

מפלס הלחץ בבני סכנין עלה אתמול (שלישי) מדרגה לאחר ההדחה מגביע המדינה בעקבות ההפסד 3:1 לקרית שמונה. השחקנים יצאו מהאצטדיון בדוחא מלווים בשריקות בוז וקללות מצד עשרות אוהדים, שהביעו את מחאתם על היכולת שהציגו במשחק. מי שספג קללות חריפות במיוחד היה עידן ויצמן, שגם לאורך המשחק "זכה" לשריקות בוז מהקהל הביתי שלו, דבר שקומם לא מעט שחקנים. "לא יכול להיות שהקהל מקלל שחקן שלנו", אמר שחקן בקבוצה "אנחנו חייבים כרגע את האוהדים לצדנו, וזה שהם מקללים שחקן שלנו ומורידים לו את הבטחון רק הורס את הקבוצה".

ויצמן הגיב לשריקות הבוז נגדו: "אני רוצה להדגיש שיש קהל טוב בסכנין. קהל חם ותומך, ואנחנו צריכים אותו איתנו במשחקי הפלייאוף כי רק ככה נוכל להשלים את המשימה ולהישאר בליגה. מספר אוהדים קטן שקילל אותי לא מייצג את הרוב שמעודד ותומך בכל רגע. אני בחור חזק אתמודד עם זה והראש שלי עסוק רק באיך סכנין תהיה בליגת העל גם בעונה הבאה".

אוהדי בני סכנין לאחר עימות עם כוחות השיטור. קובי אליהו
אוהדי סכנין שורקים בוז לשחקני הקבוצה בתום ההפסד לקרית שמונה/קובי אליהו

מעבר לטרוניה כלפי התנהגות הקהל, בקבוצה יודעים שהיכולת חייבת להשתפר ולקראת הפלייאוף התחתון נראה שלמאמן החדש מרקו בלבול צפויה עבודה רבה. "אנחנו פשוט מתפרקים מכל שער", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אם זה יהיה ככה בפלייאוף אנחנו נרד ליגה. אנחנו חייבים לשפר זאת".

בסכנין קיימת ביקורת על משחק ההגנה, אך אתמול כל מרכי הקבוצה לא עבדו במחצית השנייה. אם לא די בלחץ הגדול וביכולת החלשה, בסכנין חוששים שאימורו לוקמן סובל ממתיחה בשריר והיום הוא צפוי להיבדק, בתקווה שיוכל להיות כשיר למשחק מול הפועל באר שבע בשבת.

מי שבוודאות לא יהיה כשיר הוא אדיר טובות, שמבדיקה שערך מתברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים וצפוי לחזור רק לאחר פגרת הנבחרת. באסם גנאים צפוי להחליפו בעמדת המגן השמאלי.

חאלד חלאיילה לא ישחק נגד באר שבע בגלל צהובים, וייתכן שויצמן יוסט לעמדת הקשר האחורי או שמא עלא אבו סלאח יאייש עמדה זו. "המשחק מול באר שבע הוא הכי קריטי עבורנו העונה", אמר גורם במועדון, "השחקנים חייבים להבין שאין דרך חזרה יותר והם חייבים להתחיל ולנצח, בטוח שמרקו יכין אותם מצוין ולמרות הכל אנחנו אופטימיים".

בני סכנין בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully