וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "אנו מספיק איכותיים ללכת עד הסוף בגביע"

13.3.2013 / 8:26

חלוץ קריית שמונה, שכבש צמד בניצחון על סכנין, אופטימי. "הייתה לי פציעה לא קלה וזו שמחה גדולה לחזור ככה"

one

חגיגה ענקית נרשמה אתמול (שלישי) בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה בעקבות הניצחון 1:3 על בני סכנין. נראה שלראשונה העונה השחקנים והצוות הרשו לעצמם להתפרק ולחגוג את ההישג האדיר מבחינתם. בקריית שמונה היו מרוצים מאוד מההעפלה, כאשר המטרה כעת היא יחידה - לזכות בגביע ולרשום תואר נוסף למועדון אחרי הזכייה באליפות בעונה שעברה.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"חסר למועדון הזה תואר אחד וזה גביע". אבוחצירא/קובי אליהו

מלבד ההעפלה, במועדון היו שבעי רצון במיוחד מהחזרה של דוד סולארי למגרשים ולמרות שהשחקן נראה חלוד מאוד בקריית שמונה ישלבו אותו בהדרגה עד סוף העונה כדי להחזיר אותו לכושר משחק.

גם חלוץ הקבוצה שמעון אבו חצירא סיפק הרבה נחת לקבוצה, כחזר מהפציעה עם צמד שערים והראה שהוא בכושר מצוין, דבר שיכול ליצור תחרותיות בשפיץ ולהלחיץ במעט את החלוצים של הקבוצה.

"הייתה לי פציעה לא קלה וזו שמחה גדולה לחזור ככה", אמר אבוחצירא, שניצח ביחד עם סלאח חסארמה על החגיגות בחדר ההלבשה. "צריך לתת קרדיט לכל הצוות כאן, שנתן לי את כל הגב והייתה לי הרגשה מדהימה בתקופה הזו בזכותם. במשחק גביע אין דרך חזרה ושמח שידענו לעשות זאת במחצית השנייה. מאוד רצינו לעלות וראיתם את השמחה בסוף וכמה זה היה חשוב לנו. חסר למועדון הזה תואר אחד וזה גביע, ואנחנו מספיק איכותיים וטובים ללכת עד הסוף הפעם".

לגבי הליגה אמר החלוץ: "אני לא חושב שנכון להגדיר אותנו כסוס השחור, אנחנו קבוצה טובה ונצטרך להמשיך את המומנטום שלנו כדי להצליח גם בליגה שהיא בעצם הלחם והחמאה שלנו".

על זימון אפשרי לנבחרת ישראל אמר אבוחצירא: "הנבחרת תמיד בלבי ותמיד ארצה להיות שם. הלוואי שהמאמן יזמין אותי, אני מבטיח שאהיה באטרף בדיוק כמו שהייתי נגד סכנין. מבחינתי הוא יכול לקרוא לי מתי שהוא רוצה, גם אם זה יהיה באמצע הלילה אני אפילו לא אסע, אני ארוץ לשם".

עירוני קריית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully