וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לפני שלושה חודשים אמרו שנרד ליגה"

12.3.2013 / 22:11

מאמן קרית שמונה חגג את העלייה: "חצי הגמר כיף יותר מהגמר, כל העיר תגיע לר"ג". בלבול: "אנחנו צריכים להיות עם אופי טוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני קרית שמונה העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון חוץ 1:3 על בני סכנין. צמד של שמעון אבוחצירא שחזר מהיעדרות של חודש וקם מהספסל רק במחצית מחק שער מוקדם של אימורו לוקמן, ושיר צדק השתתף בחגיגה של האלופה שהרסה את הופעת הבכורה של מרקו בלבול כמאמן המקומיים.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"השחקנים הבינו שזו ההזדמנות של החיים שלהם". בכר/קובי אליהו

"כבר תקופה שאנחנו משחקים טוב, נהנים ויודעים לעשות את העבודה", אמר ברק בכר בסיום. "הייתה מחצית ראשונה לא טובה שלנו, אבל השחקנים הבינו שזו ההזדמנות של החיים שלהם ועשו את זה. לפני שלושה חודשים אמרו שנרד ליגה והפתענו את כולם. יש כאן קבוצה טובה שמשחקת מצוין. עכשיו יש לנו את הפועל וזה יהיה קרב על מקום שלישי שמוביל לאירופה. מבחינת הגביע הסיכויים של כל הקבוצות שיהיו בחצי הגמר שווים, זה המעמד הכי כיף שיש בכדורגל, אולי יותר מהגמר ואני בטוח שכל העיר תגיע לרמת גן. עברנו הרבה טלטלות העונה אבל אנחנו רוצים להסתכל רק קדימה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. קובי אליהו
"בכל קבוצת כדורגל יש לחץ". בלבול/קובי אליהו

בצד השני היה מרקו בלבול שאמר: "דיברתי אתמול באימון הראשון שלי עם השחקנים על חוסן מנטלי שצריך להיות לנו. קיבלנו גול ונכנסו לפאניקה, אסור שזה יקרה. במחצית הראשונה התכנית עבדה, שיחקנו לא רע ועמדנו טוב, אבל גול אחד הרס הכל. ברור שיש כאן לחץ, בכל קבוצת כדורגל יש לחץ וצריך לדעת לתפקד בו. מבחינתי אין תירוצים של פצועים, אנחנו צריכים להיות עם אופי טוב ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את הדברים נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully